Gå til innhold
Hundesonen.no

Lineføring og Tur..


Line_

Recommended Posts

:D

Det er ikke så vanskelig, bare å gi forskjellige kommandoer. Som f.eks På Plass eller Fot for lineføring, og evnt Gå Pent, Rolig, Se-til-h...-å-gå-pent-med-deg-di-møkkabikkje, Eplekake eller whatever makes U comfortable når dere er på tur... :D:D:P:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skiller dere på lineføring og tur...Hva slags komando har dere for lineføring? For Hunden skal jo gå fint i bånd selv om den går på tur mener jeg :D

lineføring er jo ikke dte samma som å gå pent i bånd. Lineføring er det samma som fot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lineføring er å gå på plass, eller fot som noen bruker. På tur får Tinka gå som hun vil uten å dra med mindre jeg sier noe annet.

På plass betyr det samme enten hun har bånd eller ikke på - at hun skal gå på min venstre side. Hun har vært elendig til det i det siste, men vi skal prøve å bli litt flinkere nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi går tur, får hun gå som hun vil, men uten å dra. Trenger ingen kommando for det, for hun får aldri dra uansett, da kommer hun ingen vei. Så kan du heller ha en annen kommando for å gå fot/på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...