Gå til innhold
Hundesonen.no

Reflexvester


Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Anyone?

Jeg sliter, jeg hadde flotte reflexvester til banden, men de må ha rømt - eller flytta til ett nytt å bedre sted, åkke som borte er dem - og jeg klarer ikke å finne en eneste nettbutikk med samme typer vester.

Alt jeg finner er seler med reflex, små trekanter, stygge orange med nesten ikke reflex på eller noen tåpelige gule med bare en pote på............ Går det virkelig ikke ant å få tak i ordentlig saker?

De jeg tenker på er laget i regndressmateriale (ikke sånn billig ellosregndress, men sånn gummilignende) - med to brede reflexstriper på hver side - for som ett dekken, med spenne i brystet sånn at reflexen kom rundt og foran også ikke bare oppe på ryggen (det er jo direkte meningsløst siden bikkjedyret ikke beveger seg sideveis med knebøy) - og clickspenne under magen, brystfeste og magebåndet var av bred strikk.

De var ikke spesielt dyre heller - tror jeg betalte rundt 150 for det minste og rett under 200 for det største - så i den leia liksom

Noen som vet hva jeg mener og hvor man får tak i sånne henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går også an å bruke et dekken av noe slag man syns sitter godt, og så sy refleksbånd rundt og på sidene. Slik som du selv ønsker. Det gjorde jeg med vinterdekkenet. Jeg kjøpte reflekssett hos Høøks, men det er ikke sånn super kvalitet, men helt greit. Dette er det jeg har:

LINK

De så bra ut de på clas olhson, men de var veldig små størrelser. så at XL var bare 47 cm! og min hund må ha 70 cm (som somregel er xl) for at det skal passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke helt hva jeg skjønner hva du mener men...! Jeg har to typer vester til Tequila, er mest fornøyd med den billigste faktisk! :P Den er kjøpt på Nille for sånn ca 40 kr, de hadde til store hunder også. :P Borrelås i halsen og under magen.. Ser sånn ut:

lekemonster.jpg

kulevesten-1.jpg

Den andre er visstnok et jaktdekken (for de som har peil) kostet litt mer, ca 300. Den er litt mer sånn regntøyaktig, men liker den ikke så godt ;)

Lita har en trekant på hver side, men den kjøpte jeg i Kiruna! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her (se under "Hund& Katt"->Bädd, Pläd & Täcke)har de et refleksdekken til en veldig grei pris. Vet ikke hvordan kvaliteten er da, men.

Edit:

Her har de en refleksvest som ligner på den du beskrev, men prisen er noe høyere enn den du nevnte:

http://hundeutstyr.no/butikken/product_inf...2f24c652afcda4a

Tror Kennel også har noe lignende. Det er bilde av den i katalogen deres fra 2004:

http://www.kennel-utstyr.no/nedlastninger.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har den fluoriserende vesten som vises i linken fra M.J til begge mine. Er kjempefornøyd med den, solid materiale som lyser godt opp ;)

EDIT: kjøpte det forresten på Norske Zoo og Frø, husker ikke prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sånn dekken som du beskriver. Oransje, med to refleksstriper på siden og refleks rundt kantene. Jeg er ganske sikker på at jeg kjøpte det på tropehagen for et par hundre kr.. Det er forresten et merke på ryggen der det står Richo dogline. Finner ingen bilder, men han har det på seg i denne vidoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Her (se under "Hund& Katt"->Bädd, Pläd & Täcke)har de et refleksdekken til en veldig grei pris. Vet ikke hvordan kvaliteten er da, men.

Edit:

Her har de en refleksvest som ligner på den du beskrev, men prisen er noe høyere enn den du nevnte:

http://hundeutstyr.no/butikken/product_inf...2f24c652afcda4a

Tror Kennel også har noe lignende. Det er bilde av den i katalogen deres fra 2004:

http://www.kennel-utstyr.no/nedlastninger.htm

Takk takk takk takk kjære deg - akkurat sånn som den første linken - tusen tusen takk....... jupp, litt dyrere enn når jeg kjøpte forrige bolk - men akkurat sånn er det jeg vil ha...........

Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk "hundekatalogen" til Hööks igår, og der er det en refleksvest til 199 om jeg ikke husker helt feil. Men mulig den hadde lite refleks på seg? Så ikke sånn veldig mye på det.

Ellers får man noen veldig billige på claas Ohlsson (sånn det skrives?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...