Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele og halsbånd med fleeceforet innside


mocci

Recommended Posts

Heia!

Hvilke nettbutikker har godt utvalg av halsbånd og spesielt seler som er foret på innsiden med feks fleece? Har dere noen anbefalinger til hvilke merker som er av bra kvalitet? Jeg fikk låne et halsbånd av merket Gresshoppa og det er en sånn type halsbånd jeg mener. Hvor kan jeg forresten få tak i Gresshoppa produkter? Min hund er bare en liten valp ennå, men det er en liten rase, fransk bulldog. Hvilke seler anbefaler dere til små raser?

Tuusen takk for alle svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt at du bor i Stavanger, sjekk ut Tropehuset på Pollestad (mellom klepp og bryne). Der har de masse Gresshoppa, og mange seler og halsbånd som er fleeceforede. Rimelig er det og. Jeg har kjøpt masse der, og er superfornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruffwear sin sele er hvertfall fleece foret på innsiden. Har også halsbånd fra EZYDOG som er har mykt fleece på på innsiden og som ikke sliter på min korthårede vofs! De fleste andre bånd eg har hatt har slitt på pelsen hans men ikke ezydog's sin klipshalsbånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt at du bor i Stavanger, sjekk ut Tropehuset på Pollestad (mellom klepp og bryne). Der har de masse Gresshoppa, og mange seler og halsbånd som er fleeceforede. Rimelig er det og. Jeg har kjøpt masse der, og er superfornøyd.

Må få si meg enig i at Tropehuset på Braut er utrolig bra og ikke minst billig! :blink:

Jeg var innom mens jeg var hos oppdretter nå rundt nyttår, og gikk litt amok. Måtte holde meg selv stramt i tøylene, for ikke å kjøpe all verdens av utstyr. Endte til slutt opp med et flexibånd som på Tropehuset koster 258 kr, mens det koster 600 her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...