Gå til innhold
Hundesonen.no

Aussie treff og konkuranse!


Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky

Her er kjæresteparet! :D

pict32864kz.jpg

Meg uten sminke... jaja...

pict32930tf.jpg

Eneste ranch aussien på treffet: Luringen!

pict32883kb.jpg

Alle med aussier

pict32958gk.jpg

Dette var altså vårt lille uoffisielle aussie treff!

Vicky gikk klasse 2, og gjorde det kjempe bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

det er det vi ikke er sikre på ennå.... Vi er ikke 100% sikre på Jeppe ennå... Vi skal også til Mr Binks på møte for å få råd og tips. Vi skal også få hjelp av eieren til verdens championen Lyveden Thunderflash. Vi vil bruke de beste linjene, og den beste kombinasjonen. Mitt mål er å avle frem friske, rasetypiske, aktive og inteligente aussies som kan takle sta storfe og sau. Jeg vil ha en god og nokså sterk psyke, som du sjelden finner på Norske aussies. Skal bruke det som blir den beste kombinasjonen, derfor skal vi lete litt rundt. Har også tenkt å høre med den kjente Lyveden kennelen i England, og høre hva de mener :D Vi vil se alle nyansene i saken for å få frem perfekte australian shepherds. :D

ricky6nx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det vi ikke er sikre på ennå.... Vi er ikke 100% sikre på Jeppe ennå... Vi skal også til Mr Binks på møte for å få råd og tips. Vi skal også få hjelp av eieren til verdens championen Lyveden Thunderflash. Vi vil bruke de beste linjene, og den beste kombinasjonen. Mitt mål er å avle frem friske, rasetypiske, aktive og inteligente aussies som kan takle sta storfe og sau. Jeg vil ha en god og nokså sterk psyke, som du sjelden finner på Norske aussies. Skal bruke det som blir den beste kombinasjonen, derfor skal vi lete litt rundt. Har også tenkt å høre med den kjente Lyveden kennelen i England, og høre hva de mener :D Vi vil se alle nyansene i saken for å få frem perfekte australian shepherds. :D  

Skal du bare selge valpene til folk med gård og skal bruke hunden til

gjeterhund av storfe osv?

For en sånn hund passer jo ikke som en vanlig familiehund..

Iallefall ikke hvis du prøver å få frem best mulig gjeterinstinkt. og mest mulig aktive..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Takk for korslige komplimenter :D Vicky er ei litta tispe, men hun er i en ganske fin størrelse :D Ja, Vicky er litt in love tror jeg... hihi :D hun syns det er noe spesiellt med ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

<Taz: Skal du bare selge valpene til folk med gård og skal bruke hunden til

gjeterhund av storfe osv?

For en sånn hund passer jo ikke som en vanlig familiehund..

Iallefall ikke hvis du prøver å få frem best mulig gjeterinstinkt. og mest mulig aktive..>

Skal selge til aktive folk :D de trenger ikke å være opptatt av gjeting, men de må drive med en eller annen form for aktivisering. Selger ikke til sofagriser for å si det sånn :D håper at valpene vil bli brukt like mye som moren sin :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...