Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Dulpen strand ligger ca 50 meter fra togstasjon og buss stasjon. Det er nesten ikke folk der om høsten/vinteren. Stoor gress plen, benker og kiosk (usikker på om den er oppe nå). Det er et ganske stort område så enkelt å dele det inn i en lp-gruppe og ringtrening for eks. Ellers så er det flotte turmuligheter litt lenger unna togstasjonen. Det er lagt opp en turrute rundt en stor dam (bassengparken heter det) som ender opp ved benker og gressplen man evt kan trene på.

(Her kommer holmestrand-jenta ;) )

Om jeg kan henger jeg meg på for litt sosialisering av Pepper, Pirill og salukijentene. Evt litt ringtrening av Kira og Pepper. Når ble datoen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med i Sande?

Går tog dit, så kan vi møtes på togstasjonen og gå til bø-plassen (4-5 min)! Jeg kan arrangere det i Sande på lørdag 13. januar klokka 12.30 (passer med toget fra både nord og sør).

Noen som vil komme?

Jeg er ute etter å trene LP, men går jo fint an med råde utstillingstrening og annet.

Noen interesse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med i Sande?

Går tog dit, så kan vi møtes på togstasjonen og gå til bø-plassen (4-5 min)! Jeg kan arrangere det i Sande på lørdag 13. januar klokka 12.30 (passer med toget fra både nord og sør).

Noen som vil komme?

Jeg er ute etter å trene LP, men går jo fint an med råde utstillingstrening og annet.

Noen interesse?

Sorry, blir nødt til å trekke meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan neste helg da. Enten lørdag eller søndag. Jeg er med på både ringtrening og lp-trening. Det hørtes jo fint ut i Holmestrand da, det stedet Guro fortalte om. Men jeg er også med på Sande bare det ikke er så vanskelig å komme seg dit for oss som tar tog eller buss. For meg passer det helt klart best i helgene siden jeg går på skole til tre <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...