Gå til innhold
Hundesonen.no

Drammen


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Jeg kan neste helt og helga etter der :blink: Går på skolen til kl. tre til vanlig så for meg blir det vanskelig om vi ikke tar det en helg. Men siden Tine ikke kan neste helg, kan vi ikke ta det helga etter der? Altså 27 eller 28. Jeg kan heller ikke på den søndagen som kommer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan :blink:

Tror nok jeg kan å, men da har jeg med meg Loppa og Nana.. kan hende Loppa skriker litt når jeg trener Nana :tongue: Håper ikke det gjør noe?! Er jo egentlig bare forstyrrelser det da og det har vi godt av :tongue::tongue: :icon_fun:

Så bra :) Hylingen kjenner jeg til, den overhører vi :D Flere som blir med på trening neste fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUR TRENING OG RINGTRENING:p

Høres ut som om at det blir mest LP nå, da giddr jeg ikke å komme liksom, har endel hunder jeg kan ha med, men ingen som jeg kan trene slikt med nå:blink:

ja, blir nok lp :):tongue: Men kan jo sikkert ha litt ringtrening å da :tongue: Har jo med meg Loppa... Og Mia og ace stilles vel å?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, blir nok lp :blink::tongue: Men kan jo sikkert ha litt ringtrening å da :tongue: Har jo med meg Loppa... Og Mia og ace stilles vel å?

Yess, Mia stilles en gang iblant for morro :)

Angående tog så kan vi ta det sammen , men jeg går jo på i Sande da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der for lptreningen, og siden Lill ikke kan på fredag likevel, så kanskje dere kan ta tur & ringtrening en annen dag? Så får alle det de vil ha :)

Ja, jeg trenger ringtrening... :whistle: Skal etter planen stille Rita på Bø...! Men jeg er opptatt alle helger i Januar.. Hele helga! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...