Gå til innhold
Hundesonen.no

Ta testen og skriv resultatet


puddellover

Recommended Posts

Lå på gjennomsnittet for menn, men scoret pinlig dårlig på den første delen (den med linjene)... Var veldig fornøyd med å få full score på den delen med roterende objekter, helt til jeg leste at en tredjedel av alle menn fikk full score på den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både feminine og maskuline trekk jeg. Scorte over gjennomsnittet på de fleste (utenom den hvor man skulle skrive ord for jeg fikk jernteppe :icon_redface: ) hvor jeg lå litt under, men fortsatt i kategorien der det er flest kvinner. Og så liker jeg masculine trekk best (ansiktstesten) :rolleyes: . På den konklusjonlinjen sto pilen min på 0. Midt imellom altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vist en gjennomsnitts kvinne. På noen deler skårer jeg mye kvinne noen deler mer mann. (har alltid for beskjed om at jeg er meget praktisk av meg) Men jeg ble litt skuffet over meg selv når det gjelder 3d bildene, trodde jeg var flinkere der :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pila sto midt i mellom 0 og 50 mot kvinne, så jeg er vel mest feminin? :icon_redface:

På de første 2 testene fikk jeg sånn midt mellom kvinne og mann-resultat, og at høyresiden av hjernen min er dominant på 3dje testen.. Jeg er på gjennomsnittet til menn når det gjelder empati, mens jeg gjennomsnittelig kvinnelig på systematisering.. Jeg hadde 7 av 10 riktige på øyetesten da, noe jeg syns er litt merkelig når jeg vissnok ikke er særlig empatisk av meg? hehe - De fingergreiene skjønte jeg ikke stort av, men resultatet var:

Right Hand: 1

Left Hand: 0.96

Average ratio for men: 0.982

Average ratio for women: 0.991

Jeg visste jeg foretrakk maskuline ansikter, og jeg klarte bare 5 av 12 på den siste testen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være 50% på mann bare fordi jeg er praktisk anlagt og blir spurt: Are you an engineer or do you have a science background?

Ellers vet jeg ikke hva jeg ville fått for 17 og 16 ord, da dette ikke er et alternativ(jeg får ta det som et hint at jeg sitter mye ved dataen og er rask på labben)

Hilsen Martine som kanskje burde omdøpes til Martin.... :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 50 på kvinne.. :D Hoppet over den med hendene, for jeg hadde ikke linjal.

Fikk altså 11 av 20 på den første jeg da.. :D hehe. Jeg trodde man skulle velge den som "speilet" den andre. Jeg slet litt med egnelsken her må jeg innrømme..

Men det var godt jeg er kvinne, og ikke mann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var midt på jeg da :D Fikk bra på de pinnene og ordene, men resten slet jeg litt med, iallefall de klossene.

(hvis jeg hadde konsentrert meg, så hadde det nok gått bedre med dem, men jeg bare trykka på to. Det rare var at jeg fikk skikkelig mange riktige!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet på 0 - altså midt mellom feminin og maskulin hjerne :D

Del 1

Vinkler: Havnet på 15, gjennomsnittet for menn.

"se forandringene": 36% - mindre enn gj.snittet for menn, mye mindre enn kvinner

Del 2

"tommeltesten": Venstre tommel øverst - antyder at høyre hjernehalvdel (visuelle, romlige og intuitive prosesser) er mest aktiv

Del 3

"Empathise vs. systemize": 10 av 20 på empati, adskillig nærmere kvinnesnittet enn mannen. 12 av 20 på "systemize", som er det mannlige snittet.

Øyne: identifiserte 9 av 10 riktige sinnstilstander. Godt over snittet for både kvinner og menn :D

Del 4

Fingre: venstre: 1, høyre: 0.96. En hånd kvinnelig, en mannlig :D

Del 5

Ansikter: Jeg foretrakk feminine ansikter.

Del 6

3D-figurer: 9 av 12 (gikk tom for tid på slutten). Høyere enn begge kjønn, nærmest mannlige.

Ord: Færre enn snittet for begge (skylder på engelsken :P )

Ultimatum: Forlangte halvparten, hvilket var mindre enn de aller fleste hadde gjort. Jeg er en elendig pruter og selger - det visste jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med denne testen nå.. men kjeder meg mens de ansiktene på del 5 skal poppe opp...sitter tydeligvis på verdens tregeste nett tilkobling, hehe.... Men de kunne jo kanskje hatt noen litt mer kule gutter enn de de driver på å manipulerer ansiktet på hele tiden *stønn*

*

del 1:

Vinkler : feminin hjerne.. dårlig på vinkler mao :S

Forskjellene: 50% scorte jeg her... det vil da altså si (iflg testen) at jeg er BALANSERT mann/kvinne hjerne :S

del 2 :

Hender

Left thumb on top: This suggests the right half of your brain is dominant. Some studies theorise that as a right brain dominant person, you may excel in visual, spatial and intuitive processes.
Del3 :

Empathising.

Empathisers are better at accurately judging other people's emotions and responding appropriately. If you scored 15 and above, you are very empathic and would be an ideal person to comfort people in a time of crisis. Women in general are better at empathising.

Scora 15 jeg da seff :D

Systemer.-.... *host*

6 av 20... helt pinlig elendig.. Er det rart at pakkene fra Ikea blir litt rare etter at de er skrudd sammen? *ler*

Øyne:

6 av 10, igjen er jeg visstnok balansert mellom mann og kvinne hjerne...

Del 4:

Fingre.. jeg lå liksom under begge gjennomsnittene, så jeg er vel helt ute av balanse.. eller har for mye testosteron innabords...

Del 5:

Ansikter: Hey, endelig.. jeg foretrekker mannlige trekk! *puh*

Del 6:

Jøss, tror jeg må hoppe av juss studiet jeg, og hoppe over på noe scientific :D Her var det 11 av 12 korrekte...

Men igjen, mer vanlig i en "mannlig hjerne"... hva i all verden skal dette bety?

Og for å toppe det hele... Pilen min var på 0!! Den var altså helt i balanse.. er det rart at jeg sliter med å møte en mann som takler meg? Ille nok med at jeg er jente med alle mine ideer og ting, men jeg er visst fullstendig umulig da for en mann å SKJØNNE, hehe...

Hm, kanskje jeg er intetkjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...