Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff?


IM

Recommended Posts

Leste at det ikke gikk så supert med juletreffet.. kan det ha noe med julestria??

Men nå er i hvert fall jeg helt 100% klar for nytt hundetreff! Gjerne med litt utstillingstrening inni bildet...??

Er det noen fler som kunne tenkt seg det??

Har noen forslag til sted, hvis dere andre ikke kommer opp med noe da :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men... vi må få med noen som kan ha denne utstillingstreninga... hvis ikke blir det bare treff.. kosli det å :P men da kan vi kanskje finne et annet sted enn parken på gjennestad da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan vi gjerne :blink: men jeg vil helst gå tur et sted som det ikke er asfalt... hm... og som hundene kan gå løse :) hvis det funker da...

men da lurer jeg litt på hvor folk bor hen rundt om i fylket. for jeg vet at det er veldig fint å gå rundt langevannet i ramnes, og der er det også grussplass hvis det er nødvendig eller også gressplass...

men så er det det at folk må komme seg dit..

noen som har noen andre tips eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje litt for langt for folk dette her, men jeg vil foreslå Moutmarka (på Tjøme/verdens ende). Det er et kjempe flott tur sted hvor hundene kan løpe masse løse. Det går direkte buss fra Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som blir med i morgen, lørdag? Ett eller annet sted :blink:

EDIT: Hvis det er stemmning for å dra til Moutmarka går det i hvertfall buss fra Tønsberg, 102 mot Hulebak-Verdens Ende.

EDIT 2: Gå inn på vkt.no, søk på fra Tønsberg til Verdens Ende, så kommer det opp tider :) Det tar fra 40-50 minutter med buss fra Tbg. Kan skrive opp noen tider her som kanskje kunne vært aktuelle:

1020 Fra Tbg Fremme 1100

12.20 fra Tbg Fremme 1300

14.20 Fra Tbg Fremme 1500

Evt busser tilbake:

13.26, fremme 1410

15.26, fremme i Tbg 1610

17.19, fremme i Tbg 1810

Vi må jo tenke på at det blir ganske fort mørkt, så å komme seg dit tidelig er en fordel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det so kunne blitt med til Tjøme i såfall? :blink:

Er ikke noe særlig sted å ha ringtrening der.

Og hvis det blir noe av, husk VINDTETTE klær :)

EDIT: For de som synes det er langt, så kan jeg si at det er verdt det :D Kjempe flott sted å gå tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...