Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff?


IM

Recommended Posts

Skrevet

Tog tar i hvertfall 50 min og koster 88 kr. om du er student :blink: Buss til Tjøme koster vel ca 30-40 kr. for voksene. Vet ikke med student.. :)

Skrevet

Jeg kan ikke ta buss til Tjøme med en Rottis, det gjør jeg bare ikke. Tørr ikke faktisk!

I stokke eller andebu er det jo mange fine plasser å gå tur. Ringtrening kan dere vel ta hvor som helst?

- Bedre om det blir tur først og ringtrening etterpå, for da kan de som ikke er interessert i det reise hjem.

Skrevet

Er ikke noe vits å ta ringtrening etter tur, da blir det slit bare og man får ikke de bevegelsene pga at gått tur allerede...

Men andebu går det ikke busser til på søndager... Hvor i stokke da?

Skrevet

Vi kan jo møtes ved storås i stokke..

Hvis ikke det ligger snø der da (er jo egentlig langrennsanlegg...)

Men det rekker jeg i tilfelle ikke å sjekke ut til i dag/morra.. hehe...

Men hva med å møtes ved Linnestad i Re? Jeg er rimelig kjent oppi skauene der, og det er fint å gå tur der også...

Det er jo ganske midt i fylket å vel??

Men det går jo selvsagt ikke busser dit på søndager, så da må det evt bli neste lørdag..

Men da har jeg et tips.

De som vil ha ringtrening møtes en time halvannen før de som bare vil gå tur.

Så kan vi avtale to forskjellige tidspunkter, og møte turgåerne etter ringtrening..

Det er gode muligheter for det på Linnestad...

TineSimbaNana: Hvis du har mulighet til å gå på timeekspressen som går fra Oslo til Tjøme, så kjører den forbi Linnestad og du kan be sjåføren stoppe der :whistle:

  • 1 month later...
Skrevet

Jeg vil gjrene være med på hundetreff. Men stokke er litt langt. tar ikke sjansen på å ta med en så folkesky hund som Misty med meg på bussen helt til stokke..

Ringtrening har jeg ikke bruk for heller..

Guest Maritus
Skrevet

Jeg kan bli med så lenge det ikke blir så langt som Verdens ende i Tjøme, hunden min er ikke så glad i å kjøre buss heller, men kan ikke i helga skal på dressurkurs, men en annen helg passer fint.

Skrevet

Mandag 19 f.eks? eller Søndag 18? Søndager skjer det ikke for mye i mitt liv i hvertfall :P

EDIT: Når det ikke er utstillinger selvfølgelig :innocent::)

Guest Maritus
Skrevet

For meg passer det ikke på Mandag (skal ri da). Men Tirsdag går greit, passer ikke de andre dagene skal til oslo... Men hvor har dere tenk til å ha treffe? Helst ikke lenger enn Tønsberg! :Laugh:

Skrevet
For meg passer det ikke på Mandag (skal ri da). Men Tirsdag går greit, passer ikke de andre dagene skal til oslo... Men hvor har dere tenk til å ha treffe? Helst ikke lenger enn Tønsberg! :Laugh:

Var det ikke snakk om Sandefjord da?

Guest Maritus
Skrevet
Var det ikke snakk om Sandefjord da?

Sandefjord, det er greit for meg!

Skrevet

Hei! Valpen min er bare 9 uker ennå, men jeg ville gjerne vært med på treff...koselig å treffe andre hundefolk ettersom jeg ikke har noe særlig av dem i vennekretsen min..

Skrevet
Hei! Valpen min er bare 9 uker ennå, men jeg ville gjerne vært med på treff...koselig å treffe andre hundefolk ettersom jeg ikke har noe særlig av dem i vennekretsen min..

Bare å komme det :D

Går det på Tirsdag ett sted i sandefjord?

Er i Sandefjord da, men kun 20min for og ta ferja til Sverige med venninner..

Onsdag ?

Guest Maritus
Skrevet
Bare å komme det :D

Er i Sandefjord da, men kun 20min for og ta ferja til Sverige med venninner..

Onsdag ?

Da er jeg i Oslo.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...