Gå til innhold
Hundesonen.no

Mine første bannere & gaver/kort - tilbakemeldinger?

mowgli

Recommended Posts

Har nå endelig klart å lage mine første bannere og gaver/kort og ønsker tilbakemeldinger på det.

Har brukt et program jeg fikk tips om her inne og får til å legge bilder, farger og slik lagvis, men må finne ut hvordan jeg får lagt inn bilder av hundene uten bakgrunnen i det orginale bildet. Noen som har tips til det også?

post-1175-1166961018_thumb.jpg

post-1175-1166961057_thumb.jpg

post-1175-1166961108_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå endelig klart å lage mine første bannere og gaver/kort og ønsker tilbakemeldinger på det.

Har brukt et program jeg fikk tips om her inne og får til å legge bilder, farger og slik lagvis, men må finne ut hvordan jeg får lagt inn bilder av hundene uten bakgrunnen i det orginale bildet. Noen som har tips til det også?

tror ikke noen sa at PhotoFiltre kan bruke lag/Layers, vertfall så kan ikke programmet det..

Til bannere ol. er det veldig kjekt å kunne jobbe med layers..

Finnes nok et gratispogram, som heter paint.net som bruker Layers, men dette er litt dårligere en PhotoFiltre på andre ting igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke noen sa at PhotoFiltre kan bruke lag/Layers, vertfall så kan ikke programmet det..

Til bannere ol. er det veldig kjekt å kunne jobbe med layers..

Finnes nok et gratispogram, som heter paint.net som bruker Layers, men dette er litt dårligere en PhotoFiltre på andre ting igjen...

Hva er layers? Forsto ikke så mye av hva du prøver å si her, men har sittet og lekt meg litt og fant ut hvordan jeg klipper ut detaljer og her er et av resulatene:

post-1175-1167131448_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...