Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hund

Tyra

Hvilken hund vile du hat til agillity???  

37 stemmer

1. 1.

• Border Collie
      13
    • Blue picard spaniel
      1
    • Cavalier king charls spaniel
      2
    • Kooikerhund
      3
    • Shetland seepdog
      12
    • Labrador
      0
    • Papillon
      4
    • Groenenedael
      2
    • Cocker spaniel
      0

Recommended Posts

Skrevet

Jeg lurer på hvilken hund dere vil anbefale til agillity. Skal ha en hund til senere men hvet ikke helt vilken rasse, det er vanskelig og besteme seg.

Dette er hunder jeg har fått anbefalt så har dere flere så skriv dem opp..

Men dise har jeg strøket ut selv: Mudi, korthåret collie, Foxterrier, stor puddel, Wippet, Belgisk fårehund, Malinois, Dalmentiner,

Skrevet

Hvorfor har du strøket malinois da ? en kjapp liten tispe hadde jo vært supert det! Faren til min tispe va agility champion. :wink:

Skrevet

Fordi det ble ikke plass til alle og da lot jeg det stå igjen de jeg har aler mest lyst på men jeg kommer nok til og skifte litt meninger at og frem før jeg bestemer meg. :D

Skrevet

Tror jeg ville hatt aussie eller border eller kooiker hvis jeg skulle aktivt brukt den i agility.

Uuæ, det kom en stor kongerolignende sak og fløy rett på meg her. Nesten skummelt. :-o

Skrevet

Papillon selvfølgelig :D Du aner virkelig ikke hvor kjappe de er før du har sett det! Min valp på 5 måneder løper fra meg som ingenting, selv om hun bare når meg til midt på leggen.

Skrevet

japansk spisshund og pomeranian. pommene kan fint brukes i agillity, og japanerene passer perfekt til det, de er akkurat passe stor og er veldig kjappe og lærevillige. :wink:

Skrevet

Tror alle rasene som er nevnt kan brukes... Tamzin som var instruktør for agilityen på leiren i fjor har pappilon og bc-omplasseringshunder til agility. Funker fett.

• 3 weeks later...
Skrevet

ville nokk tatt en border collie. men cockerene er utrolig raske og morsome og jobbe med. så hvis jeg skulle velge ville jeg nok stått mellom de to. borderen er utrolig rask og lærevenlig men cockeren er liten,rask,arbeidsvillig osv.

Skrevet

jeg ville valgt toller (selvfølgelig...) :D De passer faktisk veldig bra til agility. eller så ville jeg hass en border collie.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...