Gå til innhold
Hundesonen.no

To filmer fra NKK Hamar

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

*Knis* Morro:D Julie, jeg synes du hadde ganske lik stemme som Karine igrunn? Uff, og stakkars den BC'en- fikk helt vondt i magen..

Silje: du er altså.. en sylfide foran kamera, det må jeg bare si *ler*.

Guest Just me!!
Skrevet
Store Marianne?????? ;) Thænks liksom....... ;) Men ja det var bakhodet mitt, jeg ante lunta og fortet meg å snu meg :P

Jaamen, hva ellers skulle jeg sagt da? :P Tjihii. ;)

Skrevet
Jaamen, hva ellers skulle jeg sagt da? ;) Tjihii. ;)

Vet jo at det er flere Marianner her inne, men nå er det vel bare jeg som har det brukernavnet her inne...! ;)

Guest Just me!!
Skrevet

*holde seg for ørenen og mumle høøøyt*

hehe neida, beklager så mye. ;)

Skrevet

Utrolig artige filmer du har lagt ut! Silje kjenner jeg jo fra før ;) så det er heeeelt normalt fra den kanten. Men du burde ta ut den bussefanten fra nesa før du hopper inn i kamera B) (kødda!)

Jeg er kjempeimponert over Benedicte og Kjellaug og Loppa (lokalpatriot vettu). Apport av råtne egg er det neste jeg skal lære Amigo :unsure:

Skrevet
Utrolig artige filmer du har lagt ut! Silje kjenner jeg jo fra før ;) så det er heeeelt normalt fra den kanten. Men du burde ta ut den bussefanten fra nesa før du hopper inn i kamera B) (kødda!)

Jeg er kjempeimponert over Benedicte og Kjellaug og Loppa (lokalpatriot vettu). Apport av råtne egg er det neste jeg skal lære Amigo :unsure:

Råtne egg? ;)

Sikker på at du ikke mener rå egg?

Det var imponerende å se på ja. ;)

Skrevet
:wub: Line og Silje var jo snaxy! Jaggu meg så jeg ikke en liten Mali der og gitt. ;) Og Tequila, Store Marianne og Anette!

Det var nok meg ja B) Passer mongovalpen til Guro, dalmissen :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...