Gå til innhold
Hundesonen.no

To filmer fra NKK Hamar

Mirai

Recommended Posts

Skrevet
Her er to filmer fra NKK Hamar som jeg har lastet opp på Youtube :P

Diverse kjentfolk:

Juniorhandling:

Morro å se på :P

Likte spesiellt den hunden det hele ble litt mye for :P

Skrevet
Driver og redigerer, så det kommer litt mer :P Fra BIS finalen samt den derre Loppa (?) som apporterer egg.

Øy. Hu er ikke noe "derre Loppa" altså. :P

Skrevet
Brukshunden og Loppa!

Brukshunden og fører er Somollis Gulli og Turid Stavn

Skrevet

Hæhæ så utrolig kult å høre dere prate! :P Høres helt annerledes ut enn hva forestilt. Julie minner meg om michelle fra jakten på kjærligheten knis. (kanskje det bare er fordi det er samme "språk") :P Og Silje da. Hehe, nei syns det var arti! dele med oss isolerte fra gokk! Trivelig!

Skrevet
hah! Den aussien (en av de :P )på film 1 var swiffer jo! :P Og trond..og dama...som jeg ikke husker navnet på :P

Trond og dama må jo være meg da hihi :P

Hæhæ så utrolig kult å høre dere prate! :P Høres helt annerledes ut enn hva forestilt. Julie minner meg om michelle fra jakten på kjærligheten knis. (kanskje det bare er fordi det er samme "språk") :P Og Silje da. Hehe, nei syns det var arti! dele med oss isolerte fra gokk! Trivelig!

HEY! skal jeg tolke den positivt eller negativt mon tro!? :P

Skrevet

Hahahahahahahaha UTROLIG bra fjes Karine! :P :P

At Silje lager rare fjes det er vi jo vant til *flir*

Og den BC'n var det grusomt å se på!! Den hadde det ikke spes bra med seg selv.. Annette og jeg satt og var redde for at den skulle gjøre en overslagshandling på den bebisen som lå i vognen RETT forran stressa-pelsen.... Drit lurt..... <_<

Guest Just me!!
Skrevet
:P Line og Silje var jo snaxy! Jaggu meg så jeg ikke en liten Mali der og gitt. :P Og Tequila, Store Marianne og Anette!
Skrevet
:P Line og Silje var jo snaxy! Jaggu meg så jeg ikke en liten Mali der og gitt. :P Og Tequila, Store Marianne og Anette!

Store Marianne?????? :P Thænks liksom....... :P Men ja det var bakhodet mitt, jeg ante lunta og fortet meg å snu meg :P

Skrevet

Snu seg når kamera kommer er for pyser og homoer!!

Man skal titte dyyyypt i kamera og vibrere med nesevingene!

DET er sexy!

Skrevet
Snu seg når kamera kommer er for pyser og homoer!

Man skal titte dyyyypt i kamera og vibrere med nesevingene!

DET er sexy!

Hehehe ja når man er pr-kåt eller eller heter Silje (eller begge deler :P ) så er den taktikken stråååålende! B) Men ja, du er skikkelig sexy når du gjør sånt assa kjære! *flir*

Skrevet

Så utrolig morsomt å høre dere snakke! Julie hadde jeg ikke forestillt meg, men Silje snakka jo akkurat som jeg trodde du gjorde jo! ;) Hihi!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...