Gå til innhold
Hundesonen.no

Valper i slutten av jan !


HHC

Recommended Posts

Ja, da ser det ut som om det er valper på gang, etter Aris! Xentra har begynt å få tegn på at det skjer noe de siste ukene, så nå er vi spente :P

Dette er Aris sitt første kull, så derfor er det ekstra morsomt!

Jeg er ikke sikker på om de blir E-kullet eller hva enda, men lurte på om noen hadde noen artige forslag til hva de kunne hett etter sin far.. Som på papiret heter "Heirofia's Hot Chilli" Joda, Hot er faren, men kan sikkert brukes igjen på dette kullet. Ellers så tenkte jeg på Chilli kull, hihi :P

Sist gang fikk Xentra 13valper, så det er bare å komme med mange forslag! hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine navn på chilisorter:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_chili_pepper_cultivars

Mine favoritter: Jalapeño, Serrano, Scotch Bonnet, Red Savina, Naga Jolokia ("unconfirmed as the very hottest pepper"), Diente de Perro ("hundetann"), Malagueta, Chocolate Bell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine navn på chilisorter:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_chili_pepper_cultivars

Mine favoritter: Jalapeño, Serrano, Scotch Bonnet, Red Savina, Naga Jolokia ("unconfirmed as the very hottest pepper"), Diente de Perro ("hundetann"), Malagueta, Chocolate Bell

Der var det jo masser av forslag om man skal gå direkte på Chilli! Tusen takk! :P

Har også tenkt litt på å bruke akkurat Chilli... Eks "Chilli Makes Me Happy" (Som et elendig eksempel... <_< )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid gøy a fundere på navn!

Hvis du vil ha noen navn på Chilli kan du jo tenke på:

Chilli Con Carne

Chilli De Luxe

Chilli Pepper

Men hva med å tenke på "Hot" navn?

Hot Mama

Hot Chilli

Hot Summer

Hot Shot

Hot ie

Hot Stuff

Hot Winter

Hot n' Tot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid gøy a fundere på navn!

Hvis du vil ha noen navn på Chilli kan du jo tenke på:

Chilli Con Carne

Chilli De Luxe

Chilli Pepper

Men hva med å tenke på "Hot" navn?

Hot Mama

Hot Chilli

Hot Summer

Hot Shot

Hot ie

Hot Stuff

Hot Winter

Hot n' Tot

Masse tøffe navn der, men det er akkurat det da, faren har hatt 2 kull, Aris sitt og et til, og begge 2 har brukt Hot navn, så;

Hot Chilli

Hot Shot

Hot Stuff vet jeg er brukt...

Hmm, men jeg kommer ikke på flere sammenhenger (utrolig dårlig fantasi) Men hadde vært tøfft og brukt Hot Chilli i en annen sammenheng enn Chilli sorter og Hot navn.. Bare å skrike ut om noen komme rpå noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...