Gå til innhold
Hundesonen.no

Ditt juletre


tuppetroll

Recommended Posts

Vi skal ikke ha tre i år. <_< Reiser bort i selve julehelga, og vi har ikke tid til å dra til skogs bare for å hente et tre som er på toppen mens vi er bortreist og som bare ryr når vi kommer hjem igjen.

Forøvrig hogger vi treet i vår egen skog, og det tas ikke inn før lille julaften når resten av huset er vaska og pynta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette juletreet har en artig historie.. :P

Ondsag, for akkurat 1 uke siden, da hdde vi klassens time på skolen, så sa jeg "Detta klasserommet er drittkjedelig, det ekke julestemning her" de andre sa bare "det får du gjøre noe med Kathrine"

Vel rett etter skolen dro 3 av gutta i klassen ut i skogen, for å hente et tre til meg :rolleyes:

Det ble litt artig, fordi jeg turte ikke ta annet en plastikk kuler i klasserommet vårt (kjenner folka) Så det ble plastikk-kuler, litt glitter og "jalla jalla lys" + en stjerne :P

Her kommer bilde ;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe dere er a :P Vi bestemte oss for å sette inn juletreet tidligere i år, det blir liksom "ordentlig" jul fortere, og man kan kose seg mer med julestemningen sånn :P Jeg gadd ikke å rygge ut av døren for å ta oversiktsbilde, så frem til jeg får tatt et bedre et får dere kose dere med disse nærbildene av kuler på treet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke juletre men Lyra og jeg skal hjelpe pappa med å pynte hans lille julaften..Loke er desverre ikke velkommen da han blir litt mye rundt hunden til kjæresten til Pappa (hun hater store svarte hunder så Loke begynner med ekstremdempingen sin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...