Gå til innhold
Hundesonen.no

Nkk bø

Toya

Recommended Posts

• Svar 208
  • Created
  • Siste svar

ææh, jeg sitter på maskina på jobb og får ikke åpnet fila :hmm:

Kan noen sjekke hvor mange Berner Sennen og Sky Terrier som er påmeldt?

Edit: Hjelpes, fant ut av det nå! Hele 75 bernere! :shocked:

Det var bare 22 i fjor, så hadde håpa på rund 40 i år.. Men den gang ei!

Hele 5 sky terriere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått PM?? :unsure:

Ligger på nkk.no ;) En laeken og elleve gronniser om jeg ikke husker heeelt feil (et par timer siden jeg sjekket, husker ikke alt heller).

Noen som vet hvordan man kan komme seg fra Bø jernbanestasjon til Telemarkshallen(uten bil)?

Har sett på flere bussruter, men det virker som at ingen av bussene går på søndager.

Tror du må ta taxi... Men det går kanskje busser oppover der på lørdager? Om det gjør det vil jeg gjerne ha link til bussrute, hehe.

Og om det er noen som tilfeldigvis kjører forbi togstasjonen ca ti over ni på lørdag, så sitter jeg gjerne på til hallen. Også om noen skal fra hallen og forbi togstasjonen sånn at de er på togstasjonen ca halv fem på lørdagsettermiddagen. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på nkk.no :hmm: En laeken og elleve gronniser om jeg ikke husker heeelt feil (et par timer siden jeg sjekket, husker ikke alt heller).

Men hvorfor finner jeg det ikke? :shocked:

Dataen min har klikket villt og gitt enkelte nettsider, inkl NKK, pygmèskrift men jeg burde jo ha funnet den fordet ;) Blind jeg..

Edit: glem det..

Litt spent på hvem Laeken det er jeg...*undersøke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kanskje oppover på lørdag og søndag men tat toget opp og ned :hmm: har lyst til å ta med vovsen min men han er litt hyper om dagen ;) så vi får se ;) det virket litt kronglete fra jernbanestasjonen og til hallen da og skal jeg være ærlig har jeg ikke tatt toget på 100 år så aner ikke åssen det funker ;) hvis noen vil si noe om gangavstand o.l eller iallefall hvor langt det er med taxi (tenker på prisen) er det bare å spytte ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kanskje oppover på lørdag og søndag men tat toget opp og ned :hmm: har lyst til å ta med vovsen min men han er litt hyper om dagen ;) så vi får se ;) det virket litt kronglete fra jernbanestasjonen og til hallen da og skal jeg være ærlig har jeg ikke tatt toget på 100 år så aner ikke åssen det funker ;) hvis noen vil si noe om gangavstand o.l eller iallefall hvor langt det er med taxi (tenker på prisen) er det bare å spytte ut ;)

Er ca fem km fra "sentrum" til hallen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er masse ekle planter der ute. I områder med f.eks. borree (urt), hundegress eller boress (også gress) er det høyst sannsynlig noe plantemateriale som sitter fast i svelget. De nevnte gressartene har blader som kan forårsake skader, men det finnes mange flere gressarter som har frø med mothaker fra *******. 
    • Det kan være at strået har forårsaket et sår eller noe som holder på å gro. Hvis du er usikker, ta en telefon til dyrlegen og hør hva de sier. Jeg ville sett det an et par dager til om hunden ikke er plaget ellers.
    • For ca 3 dager siden startet hunden min å nyse noe voldsomt. Plutselig kom det masse neseblod, og mens jeg hastekjørte til vetrinæren kom det plutselig et gress-strå ut av nesa hans… Dro det forsiktig ut, og da stanset både blødning og nysing og lillemann var like kvikk og glad som ellers!  Bare snu bilen å komme seg hjem…  De siste to dagene har han gått rundt å «harket» innimellom. Det virker som om han har noe ubehag i halsen. Ser ingen gress eller noe annet som sitter bak i svelget… Såå kan det være ubehag fra strået som kom ut av nesa?  Eller bør jeg ta han til vetrinær og få sjekket? Føler meg som en hysterisk hundeeier her jeg sitter, så hvor lenge skal jeg se an «harking» før jeg ringer dyrelege?🤣 Han har ingen problemer med pust, og harkingen kommer hvis han blir litt gira 
    • Ede er bra i magen igjen, etter en lang periode på kost bedre egnet for gris enn en hund. He doesn't seem to mind ^^ Jeg uttalte nylig at det som en periode har tedd seg som Sir Edeward nå har begynt gjenoppta mange uvaner han hadde som yngre. Kampen om kjøkkenbenken, motvilje mot utgangsstlling, vil ikke slippe leker på kommando. Han har begynt te seg valpete igjen, på alle måter.  When Dickhead Awakes var en boktittel jeg lekte med da jeg planla hundeholdet. Selv om han fortsatt sitter og tisser som en jente og spiser som en toåring, så blir nok de neste sidene i denne dagboken hetende nettopp det.
    • Labrador Golden  Toller?  Det jeg gjorde når e skulle velge rase var å møte opp på treninger/konkurranse jeg synes var spennende og snakke med eiere og observere rasene e likte. Da får en bedre feeling for hvordan rasene er, hvis man møter flere individ av samme rasen. Mitt forslag -lykke til!  
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...