Djervekvinnen Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 Har hørt at noen bruker biola for å regulere litt i magen til hunden. hvor får man tak i det? Hos dyrlegen? Hva koster det? Eller der det surmelk fra butikken som vi mennekser drikker for vår mage? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 Bruker å gi Tinka Biola til maten innimellom. Du kjøper bare sånn vanlig Tine Biola som du får kjøpt i matbutikkene. Har samme funksjonen på mennesker som på hunder. De aller fleste hunder synes den orginale smaken er god nok, men om hunden din ikke liker den så kan du jo alltids kjøpe Biola med f.eks. bringebærsmak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 Prøvde det på Oscar, men han fikk diare av det... :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 Hvor mye skal de ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 kefir funker å. Jeg bare heller litt over maten til lunah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 Hehe, da vi fikk Tinka stod vi med desilitermål og målte at det var akkurat en desiliter, men nå bare heller vi over en slant. NB: Hvis hunden din er av typen som ikke gidder å ete opp all maten med en gang, kan det være lurt å ta Biola oppi matskåla og la hunden drikke opp det før du serverer maten. Ellers så blir det litt som å la melkekartongen stå framme på kjøkkenbenken i noen timer. Det er ikke direkte bra for melka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 18. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2005 jeg har brukt kefir/surmelk når valpene vi har hatt vennes til med vanlig for og jeg kan love dere at når de fikk det i foret så gikk maten ned på høykant dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 19. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2005 Bruker biola til hvert måltid når det er valper som skal ha det, bare heller på en liten dæsj, nå som de er eldre så får de innimellom, spørs når vi har det hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 23. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2005 Mange sier at det er passe med mellom 2 og 3 spiseskjeer, andre en desiliter, men det er ikke noe å stresse med. Bare hell oppi en slump og voila! Bon Apetitte!( Har fransk på skolen, men hjernen har tatt ferie. Derfor husker jeg ikke hvordan det skrives...) Dette er visst snadder, men som Cavalita sa, kan det ha "motsatt" virkning. :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 24. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2005 kefir funker å. Jeg bare heller litt over maten til lunah. Kefir er faktisk bedre enn biola, da den inneholder flere melkesyrebakterier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Likri Skrevet 30. September 2005 Rapporter Share Skrevet 30. September 2005 Mange fine forslag her. Cisco er litt løs i magen i dag, så hvis ikke det bedrer seg blir det vel biola eller kefir på han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 30. September 2005 Rapporter Share Skrevet 30. September 2005 Jepp.. Bruker selv kefir om vesla er løen i magen Kefir er faktisk bedre enn biola, da den inneholder flere melkesyrebakterier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar