Gå til innhold
Hundesonen.no

Julegave til mor & far


Muffins

Recommended Posts

sliter med det samme <_< Vanskelig dette med foreldre !

Jeg laget en drømmefanger på sånn julestue med det lille søskenbarnet mitt, som jeg sksl gi i tillegg til noe kjøpt. har ikke akkurat veldig tykk lommebok for tiden så prisen er vel også begrenset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe Playstation 2 til mamma og mikrobølgeovn til pappa :P

Har ikke så mange tips, men til moren din kan du kanskje bestille et abonnement på et blad hun liker(KK e.l., moren min er ihvertfall veldig glad i det bladet)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 bøker og Beatles CD til min far. Min mor er jeg ikke ferdig med, men har foreløpig kjøpt Kjetil André Aamodts bok. Vurderer å kjøpe Seinfeld sesong 7 til henne også :P

Hos meg er mine brødre det store problemet 'Sukk*

Her er det mormor og morfar.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som lager gaver til foreldre? :P

Har virkelig ikke nok penger til å kjøpe gave til DEM også!

jo jeg lager som oftest. er det de setter mest pris på :P

Men jeg bestemte meg for å finne på noe gøy dette året... men har jeg funnet på no ? neida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Mamma får en dyr bodylotion fra the bodyshop.

Pappa får noe jeg laget i sløyden...Slags røresleiv som man kan ha med på jakt osv(bruke på primusen)

Også kommer jeg til kjøpe noe felles til de! :P

Den mest kreative og geniale julegaven jeg har laget i år er kalender fra japanphoto, til farmor og farfar... Kalenderen er rik av meg- og Milo bilder! :P

Ellers så har jeg vært kreativt med noe annet også, men det kan jeg så absolutt ikke skrive her! ( Da personene er å finne på sonen! :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi gavekort på oppvask, bilvask, støvsuging osv? I tillegg til f.eks. en bok til hver eller noe (pocket er billig!). Foreldre har det med å sette pris på frivillig innsats i huset..

Edit: Om du har søsken som ikke har kjøpt gave enda, kan du gå sammen med dem/den og spleise på en litt ordentlig og fin gave. Jeg gjør det med søstra mi i år, veit ikke helt hva vi skal kjøpe enda da. Ett år ga vi pastamaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...