Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 482
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Litt forsinket, men takk Det må vi klare å få til I går var Action oppe til A-søksprøvene i Norske Redningshunder. Hun besto begge prøvene 800 meter rundering og 1

Tusen takk alle sammen :D Vi kom hjem på søndag etter ei uke på Voss. Det obligatoriske å bestå er lille teig som er 250 meter x 500 meter. Den skal inneholde en gjenstand og en person, maks tid

Takk Ja, hun er ei stor malletispe Tusen takk Utrolig hyggelig å få sånne kommentarer! Tusen takk Tusen takk Tusen takk :D Det er kjempe hyggelig å høre I

Posted Images

Skrevet
Oi, har tiden gått SÅ fort! Ikke lenge igjen nå Marthe.. Det blir spennende!

Ja, tiden har gått kjempe fort :o De blir bare mer og mer aktive for hver dag. 10 mai får jeg endelig ta henne med meg hjem :o

Så fine de var! Nå begynner de jo å se ut som hunder også. Ikke rotter :P Nå går det fort fremover her! Gleder meg til å følge med utviklinga her:D

Ja, nå er de ikke lengre noen rotter :P I skrivende stund springer de rundt på kjøkkenet :o

Nå var de kjempeherlige! Vi kommer snart på besøk igjen. (Stian er i Sverige i dag og henter Caress.)

Selvfølgelig skal dere komme på besøk da :) Extra og jeg vil også ha dere med på miljøtrening i Haugesund :o

Skrevet

Må oppdatere Tassa sin tråd litt også :o I helgen var vi på IPO kurs, hvor Tassa fikk lisensen til å trene videre. Så fremover nå kommer det til å bli endel IPO spor, og vi skal også prøve videre på C arbeidet :o

Litt bilder av Tassa fra den siste tiden :

Tasdekk.jpg

Tazapril.jpg

feltsok2.jpg

feltsok4.jpg

ipokurs069.jpg

Hvorfor angrepet på figuranten ser slik ut, kan dere lese om i bloggen :)

Skrevet

Wow, jeg er imponert.

Har vært inne å tittet litt rundt på siden din og lest litt om dere. Du er superflink med hundene dine, og bare unge jenta... :o

Skrevet

Fine Tassa:D KLART man må kose med figuranten. Det er jo sånn fremmede mennesker skal brukes!

Guest Just me!!
Skrevet

Oi, så søt a gitt! :twitch: Maller er så sinnsykt fine *sukk*

Vi skal jo til vestlandet i sommer.. *hinthint* :P

Skrevet

Hun er bare uendelig nydelig! Som du vet jeg synes... Blir ikke lite valpesyk av å se på bilder av den frøkna der. :twitch: Gleder meg til å hillse på henne.

Skrevet
Oi, så søt a gitt! :P Maller er så sinnsykt fine *sukk*

Vi skal jo til vestlandet i sommer.. *hinthint*

Takk takk. Hvis dere kommer til vestlandet må du selvfølgelig si i fra :P

Hun er nydelig

Er såå valpesyk.

Gleder meg til å hilse på henne i sommer ;)

Takk :P Gleder oss veldig til sommerleiren vi også :P

Hun er bare uendelig nydelig! Som du vet jeg synes... Blir ikke lite valpesyk av å se på bilder av den frøkna der. :ahappy: Gleder meg til å hillse på henne.

Tusen takk! Hvis alt passer så har vi veldig lyst til å komme på besøk i sommer :D Lille tutta må ha masse miljøtrening.

å guud så nydelig ho var :P

Gleder meg virkelig til å følge med videre...

Takk :P Kommer flere bilder av henne på hjemmesiden etterhvert.

Hun er kjempesøt!

Takk. Gleder meg til å hilse på din lille rosa også.

Pene valpen! Nydelig var hun :P

Takk for det. Gleder meg til at hun blir like gammel som Lyra. Da kan vi begynne å trene skikkelig.

Skrevet
Tusen takk! Hvis alt passer så har vi veldig lyst til å komme på besøk i sommer :ahappy: Lille tutta må ha masse miljøtrening.

Det er bra :D

Skrevet

Har glemt helt å svare i denne tråden.

Oj, oj, oj... For ei fin litta tøtte... :)

Så ikke spesielt pysete ut heller, der hun kampet om biteskinnet... ;)

Hun er veldg tøff ja :P Jeg må nok dempe det endel etterhvert. Slik at hun ikke får helt kontrollen :)

Aaw :yes: Så herlig å se at hun leker med Tassa, det var dagens bilder ;)

Ja, Tassa synes Extra er veldig grei, så det er jo bra :P

Så flotte de har blitt! :P Når var det du skulle hente henne? Har litt dårlig hukomelse. Skal hente Abby den 7. Mai. ;)

Jeg får henne om 1 uke idag. Kommer til Haugesund den helgen ;)