Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Da er forsøk nr.2 planlagt. Blaze skal parres igjen neste løpetid og min store hobby nå er å finne navn. Begge foreldrene har navn som begynner på B, så da måtte det bare bli tema "B-gjengen" Da tenker jeg på navn til Banditter, skurker ect. fra filmer/tegneserier/bøker Noen som har noen bra forslag? ps: I morgen får jeg endelig internett i nye leiligheten så da kommer jeg vell til å dukke opp litt mer framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Kommer bare på en skurk i farta: Billy the Kid.. B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Men tenker du at skurkenavnene også skal begynne på B...? Ellers så er jo Shereekan (eller hvordan det skrives) litt kult da..! Også skal det bli bra å få deg på nett igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Men tenker du at skurkenavnene også skal begynne på B...? Ellers så er jo Shereekan (eller hvordan det skrives) litt kult da..! Også skal det bli bra å få deg på nett igjen! Nei, dem trenger ikke å begynne på B. Tema er B-gjengen/ "Banditt-gjengen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svedge Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Lex Luthor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Dette var litt vanskelig. Det eneste jeg kan komme på er: Bandit Boogie man Blackbeard Billy the kid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Barbossa - Den onde kapteinen i pirates of the caribbean! Kanskje ikke noe banditt da, men han er jo ond! Olsen banden? Egon, Benny og Kjell! Ikke akkurat typiske banditter de heller da, men men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 han-hvis-navn-skal-være-unevnt- skurken i harry potter Busemannen julius cesar Stalin Adolf Hitler Ole lukkøye hehe.. vart bare dårlige forslag dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Pelle og Pysa... Kaptein Sabeltann. Langemann. Pinki. Hehe. Stilig måte å gjøre det på da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Bush, Blair og Bin Laden.... *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Du er savnet Jeanette! Godt du snart er tilbake. Tja..hva med Toska?? Bør Børson? Eller han der med de grønne strømpene som stjal fra de rike og ga til de fattige? (husker ikke navnet, kjent eventyr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2006 Robin Hood, Annette;) Knis. Men han var en skurk etter mitt hjerte! Hva med å kalle opp etter noen av røverne i Ronja røverdatter (Ronja er iallefall fint jentenavn). Mattis og Borka. Ulven (Rødhette og ulven- knis). Thelma og Louise.. Bonnie&Clyde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2006 .......... Stalin Adolf Hitler ..... hehe.. vart bare dårlige forslag dette Bush, Blair og Bin Laden.... *kremt* Toska Syns dem navnene blir litt for nærliggende til hendelser som har utspillt seg for kort tid siden. <_< Ellers så syns jeg det har kommet mange bra forslag Men jeg trenger noen flere tispe navn også B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 8. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2006 Bonnie & Clyde Thelma & Louise Lara Croft (hu er jo gravrøver i det minste...) Tracy Whitney(en karrakter i en bok av Sidney Sheldon. Hu livnærer seg som svindler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 8. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2006 Magica! Hun er jo litt skurk om ikke annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 8. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2006 Madam Mim i donald duck.. hun er jo en slags skurk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2006 Mange bra navn her Har begynnt å lage liste på hjemmesiden min. Kom gjerne med flere forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sussa85 Skrevet 9. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2006 Jeg kommer ikke på hva de heter, men hva med bandittene i Lucky Luke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 9. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2006 Her er noen flere som jeg kom på Joker (batman) Cruella deville (101 dalmantinere) The brain (pinky and the brain) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2006 Kom på at Loke er også en ganske slem figur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 9. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2006 Jeg synes Batman har ganske mange gode skurkenavn: Joker Catwoman Penguin Two-Face Riddler Mad Hatter Scarecrow Clayface Mister Freeze Killer Moth Poison Ivy Ra's Al Ghul Killer Croc Man-Bat Black Mask Ventriloquist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 Jeg synes Batman har ganske mange gode skurkenavn: Joker Catwoman Penguin Two-Face Riddler Mad Hatter Scarecrow Clayface Mister Freeze Killer Moth Poison Ivy Ra's Al Ghul Killer Croc Man-Bat Black Mask Ventriloquist Mange bra navn der Men er Scarecrow en gutt eller jente ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 Mange bra navn der Men er Scarecrow en gutt eller jente ?? Gutt. Du kan lese mer om Batman-skurkene her: http://en.wikipedia.org/wiki/Batman#Batman_villains Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 Spøkelseskladden Jack the Ripper Bondskurker(Le Chiffre ) Evt. bare kalle de navn som pirat, skurk, banditt, røver, tyv osv. Uff, er ikke så flink til å komme med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teresemor Skrevet 13. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2006 vet ikke om det er en skurk som heter dette men er et veldig fint navn;) billy boy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar