Gå til innhold
Hundesonen.no

Groggen

Groggen

Recommended Posts

Hei, på dere alle! :D

Jeg er ny her på dyresonen.no. Har to hunder og en katt. Ei tispe som er blanding av shæfer og labrador, hun blir 3 år i feb -07. Er ei skikkelig mammajente. Der jeg er, er Tuva. Det er det hun heter. En hanne, som er av rasen kaukasisk ovtcharka, også mammadalt. Han tror i grunnen at han er en bitte liten gutt.( det er han jo ikke, veier ikke mindre enn snart 70 kg). Han heter Tzar og blir 2 år på selveste julaften. Katten min heter, Baltus. Vel vel, han vet ikke at han er en katt. Han tror han er en stooor hund. Ikke så rart kanskje, han har tross alt to ganske store hunder å bryne seg på. Skal prøve senere å få lagt inn bilde av dyrene mine senere, men vet ikke helt hvordan jeg gjør det. Lærer vel etterhvert. ;);)

Det skal bli gøy å snakke med andre hunde-eiere. Vi snakkes. To som skal ut på tur. Gjett om de gleder seg??? :barfy:

Hilsen Groggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du fant veien til oss, nå nesten midt i Julestrien :barfy:

Du får forsøke å være litt med på "julekalenderen". Ny "luke" legges ut under "Alt mulig" hver dag.. Vi må ha fått tak i verdens mest distre nissefar...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, for hyggelig velkomst. Skal som sagt prøve å få lagt inn bilder. Ikke like lett med turgåing i sølevær, julepynting og julegaver.... :P Nå mest av alt ønsker vi oss snø..ikke masse, men litt og noen minusgrader. :) Vi snakkes...Akkurat nå vil gjerne katten min,Baltus være med å trykke på tastaturet. Hi hi

Hilsen Groggen med dyra.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...