-Snoball- Skrevet 1. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2006 ? Jeg vil gjerne ha ett her i Akerhus hus jeg. Her jeg bor er det veldig mange fine turmuligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 2. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2006 Tsk, det er jo bare å komme til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Jeg vil gjerne ha treff i Akershus.. Nærmere bestemt Skedsmo/Lillestrøm-området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Jeg vil også ha et treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Vi toger gjerne til Lillestrøm, vi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2006 Kom gjerne med forslag til tid og sted, så skal vi nok få ordnet noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Snoball- Skrevet 5. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Lillestrøm går fint for meg. Men vet ikke om det er så mange fine tur områder der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Er det ikke fint ved Nebbursvollen da? Eller blir det litt utenfor allfarvei? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Har folk andre tursted-forslag er det bare å si ifra! Jeg må innrømme at jeg er relativt blank på det området faktisk. Men jeg tror det er båndtvang rundt nebben pga. fuglelivet der. Er ikke sikker, desverre. Eventuelt går det jo kanskje an å ta en tur innover mot Åmodtdammen i rælingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar