Gå til innhold
Hundesonen.no

Pippin er så urolig for tida...


Symra&Pippin

Recommended Posts

Av og til tenker man at det hadde sikkert vært mulig å være ENDA flinkere med hund, slik at hunden hadde blitt ENDA greiere å ha med å gjøre... Akkurat nå for tiden merker jeg en snikende følelse av at det er noe jeg ikke har gjort riktig, et eller annet jeg ikke har full kontroll på. Og det kommer av at Pippin har vært så urolig i det siste. Han bjeffer mye mer enn før, og vimser omkring. Vanligvis legger han seg når man sier ligg, men det har vært mye vanskeligere å få til i det siste. Han reiser seg igjen etter fire sekunder.

Hovedteorien er at det er en løpetispe i nærheten. Han sniffer og snuser mer enn vanlig når vi går tur også. Hvis det er forklaringen synes jeg den tispa kan bli ferdig med løpetiden snart. Teori nummer to er at det har sammenheng med at vi pusser opp hus. Den ene stua er sperret av og det kommer banke- bore- og sagelyder derfra. Noen besøk av håndverkere har det også vært. Vi lar han kikke inn i denne stua slik at han skal forstå at det ikke er monstere og spøkelser som romsterer der, men han får ikke gå inn, og det synes han er dårlig gjort.

Vi prøver å ikke bli stresset selv av at han er sånn, da blir det jo bare verre, men jeg må si jeg er litt usikker på hva som skjer og hvordan jeg skal takle det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...