Gå til innhold
Hundesonen.no

Båndbredde


SD

Recommended Posts

Skrevet

Trenger litt opplysninger og informasjon. Nå får jeg ikke oppdatert hjemmesiden min pga av noe båndbreddetull. Hver gang jeg skal åpne FP for å redigere hjemmesiden kommer det opp et vindu der det står at det er for lite kb å fordele. Eller noe lignende. Kan noen hjelpe meg hva jeg skal gjøre?

Skrevet

Laster du eller noe i huset ned masse filmer å sånt som svelger all båndbredden på linja deres.?

Har webhotellet ditt linjeproblemer med for mange brukere.? (sjekk driftsmeldinger)

Har webhotellet ditt sperre på antall Gb pr mnd.? (ikke problemet da jeg kommer inn på siden din så den er ikke sperret..)

Ellers kan jeg ikke et kvekk om FP, annet en at det er microsoft produkt, så det kan jo være grunden.. :icon_redface:

Skrevet

Laster du eller noe i huset ned masse filmer å sånt som svelger all båndbredden på linja deres.?

Har webhotellet ditt linjeproblemer med for mange brukere.? (sjekk driftsmeldinger)

Har webhotellet ditt sperre på antall Gb pr mnd.? (ikke problemet da jeg kommer inn på siden din så den er ikke sperret..)

Ellers kan jeg ikke et kvekk om FP, annet en at det er microsoft produkt, så det kan jo være grunden.. :P

Nope, ingen laster ned noen filmer her. Har heller aldrii gjort det. Og tror folk kommer seg inn på siden min, virker iallefall sånn :o Men lurer på om webhotellet mitt har sånn antall GB pr mnd, dette står det iallefall på forbruket mitt: Båndbredde forbruk 141.48 / 10240 MB. Vet ikke om dette er mye eller lite, bra eller dårlig jeg. Men etter det jeg leser av båndbreddeforbruket mitt så har ikke det oversteget noen grense, har det det?

Ja, får til å redigere hjemmesiden når jeg bruker FTP, men det var jo så enkelt å bruke FP. Ellers så har jeg aldri hatt dette problemet før.. Irriterende altså!

Skrevet

da er det vel sikkert et FP problem...

Løsningen blir da som på ditt forrige problem, hent saks klipp i stykker cd'n med FP på, å installer Dreamwaver.......

Nå det gjelder 141.48 / 10240 MB

tipper jeg du har kjøpt hotellet gjennom qxl...

betyr du har brukt 141Mb av 10.000Mb til nå i løpet av mnd...

julie ( http://www.miniulven.com ) har oversteget båndbredden, da er siden sperret...

Skrevet

Hehe, du altså. Dessuten har jeg prøvd Dreamweaver, den bare avslutta seg selv etter 10 min så den ga jeg opp.

Hvorfor tipper du at jeg har kjøpt webhotellet gj.om QXL? Is that a bad thing mener du? Og med andre ord så har jeg ikke brukt så mye båndbredde da? :o

Skrevet

Trenger litt opplysninger og informasjon. Nå får jeg ikke oppdatert hjemmesiden min pga av noe båndbreddetull. Hver gang jeg skal åpne FP for å redigere hjemmesiden kommer det opp et vindu der det står at det er for lite kb å fordele. Eller noe lignende. Kan noen hjelpe meg hva jeg skal gjøre?

Hva heter dem du har kjøpt det hos da?

Skrevet

Hehe, du altså. Dessuten har jeg prøvd Dreamweaver, den bare avslutta seg selv etter 10 min så den ga jeg opp.

Hvorfor tipper du at jeg har kjøpt webhotellet gj.om QXL? Is that a bad thing mener du? Og med andre ord så har jeg ikke brukt så mye båndbredde da? :o

Nei, om dette er på slutten av mnd så har du brukt VELDIG lite båndbredde...

For å bruke IW som eksempel igjen (sorry) så har hun masse filmer å masse bilder på siden, så når alle laster ned filmer og bilder på tilsammen 100Mb hver, å kanskje kommer igjen å ser enda en gang så spises båndbredden opp veldig fort...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...