Gå til innhold
Hundesonen.no

Båndbredde


SD

Recommended Posts

Trenger litt opplysninger og informasjon. Nå får jeg ikke oppdatert hjemmesiden min pga av noe båndbreddetull. Hver gang jeg skal åpne FP for å redigere hjemmesiden kommer det opp et vindu der det står at det er for lite kb å fordele. Eller noe lignende. Kan noen hjelpe meg hva jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster du eller noe i huset ned masse filmer å sånt som svelger all båndbredden på linja deres.?

Har webhotellet ditt linjeproblemer med for mange brukere.? (sjekk driftsmeldinger)

Har webhotellet ditt sperre på antall Gb pr mnd.? (ikke problemet da jeg kommer inn på siden din så den er ikke sperret..)

Ellers kan jeg ikke et kvekk om FP, annet en at det er microsoft produkt, så det kan jo være grunden.. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster du eller noe i huset ned masse filmer å sånt som svelger all båndbredden på linja deres.?

Har webhotellet ditt linjeproblemer med for mange brukere.? (sjekk driftsmeldinger)

Har webhotellet ditt sperre på antall Gb pr mnd.? (ikke problemet da jeg kommer inn på siden din så den er ikke sperret..)

Ellers kan jeg ikke et kvekk om FP, annet en at det er microsoft produkt, så det kan jo være grunden.. :P

Nope, ingen laster ned noen filmer her. Har heller aldrii gjort det. Og tror folk kommer seg inn på siden min, virker iallefall sånn :o Men lurer på om webhotellet mitt har sånn antall GB pr mnd, dette står det iallefall på forbruket mitt: Båndbredde forbruk 141.48 / 10240 MB. Vet ikke om dette er mye eller lite, bra eller dårlig jeg. Men etter det jeg leser av båndbreddeforbruket mitt så har ikke det oversteget noen grense, har det det?

Ja, får til å redigere hjemmesiden når jeg bruker FTP, men det var jo så enkelt å bruke FP. Ellers så har jeg aldri hatt dette problemet før.. Irriterende altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det vel sikkert et FP problem...

Løsningen blir da som på ditt forrige problem, hent saks klipp i stykker cd'n med FP på, å installer Dreamwaver.......

Nå det gjelder 141.48 / 10240 MB

tipper jeg du har kjøpt hotellet gjennom qxl...

betyr du har brukt 141Mb av 10.000Mb til nå i løpet av mnd...

julie ( http://www.miniulven.com ) har oversteget båndbredden, da er siden sperret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du altså. Dessuten har jeg prøvd Dreamweaver, den bare avslutta seg selv etter 10 min så den ga jeg opp.

Hvorfor tipper du at jeg har kjøpt webhotellet gj.om QXL? Is that a bad thing mener du? Og med andre ord så har jeg ikke brukt så mye båndbredde da? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt opplysninger og informasjon. Nå får jeg ikke oppdatert hjemmesiden min pga av noe båndbreddetull. Hver gang jeg skal åpne FP for å redigere hjemmesiden kommer det opp et vindu der det står at det er for lite kb å fordele. Eller noe lignende. Kan noen hjelpe meg hva jeg skal gjøre?

Hva heter dem du har kjøpt det hos da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du altså. Dessuten har jeg prøvd Dreamweaver, den bare avslutta seg selv etter 10 min så den ga jeg opp.

Hvorfor tipper du at jeg har kjøpt webhotellet gj.om QXL? Is that a bad thing mener du? Og med andre ord så har jeg ikke brukt så mye båndbredde da? :o

Nei, om dette er på slutten av mnd så har du brukt VELDIG lite båndbredde...

For å bruke IW som eksempel igjen (sorry) så har hun masse filmer å masse bilder på siden, så når alle laster ned filmer og bilder på tilsammen 100Mb hver, å kanskje kommer igjen å ser enda en gang så spises båndbredden opp veldig fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...