Gå til innhold
Hundesonen.no

Follo 20 jan?

Henriette

Recommended Posts

Skrevet

skal kanje ned å gå agmed donny og LP med Emma:)

når er påmeldingfristen? litt usikker siden nana har innbilt svangerskap.. må se det ann litt!

skal du gå lp med Emma :icon_redface: ?

Skrevet

Denna utstillinga er faktisk ikke i Follo, selv om det er dem som er arrangør. (bare for å pirke litt:p)

Men jeg kommer nok innom en tur, siden jeg bor like ved:p

Både med Zira og den nye valpen:)

Skrevet

Så bra det er mange som skal:) med oss så mangler bare overnatting så er alt i boks, noen som vet om noe billig i næreheten?

Skrevet

20minutter lenger inn i skogen fra meg...

Men det er samme helg som sandefjord så jeg skal ikke dit..

Hva behager? Kaller du mitt hjemsted skog?? <_<

:o

Skrevet

Hva behager? Kaller du mitt hjemsted skog?? <_<

:o

Jeg kaller MITT hjemsted skog, og da er hvertfall ditt skogen og landet og alt i ett.. Kanskje på tide og fortelle at din nærmeste naboer er to hester? :P

Skrevet

Jeg regner med at jeg tar en tur til Silje og Zira, kniper litt whippetvalp, og drar med dyret og ser på. I alle fall noe sånt. :barfy:

Skrevet

nå skal jeg dumme meg litt ut her men hva er lp?

har det med lydighet å gjøre eller? :barfy::D

Det er forkortelse for LydighetsPrøver. Delt opp i fire klasser, reglene ligger på NKK.no ;)

Skrevet

spør igjen jeg :)

Noen som kan tipse om noe overnatting i nærheten hallen?

Vi blir 3 stykker så vil ikke ha så dyr overnatting da

Skrevet

Har meldt på Emma nå! Wee banana

Henriette, veit ikke om noen overnattingsplasser, men om du søker på f.eks campingplasser eller noe sånt, så er det vel noen av de i Enebakk og omegn? Kan hende de har hytter der? ;)

Guest Belgerpia
Skrevet

......og Tjukken blir meldt på i kveld........... og kanskje burde maria bli igjen en ukes tid til på Østlandet og hive seg med hun også........

Skrevet

Kommer nok i hallen og har ikke Blaze fått løpetid og er parret så skal jeg prøve å debutere i Elite.

Hallen ligger 15min gange fra leiligheten min, så jeg kommer nok endel innom å titter begge dager.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
    • Hei ambull-entusiaster, håper jeg kan få reklamere litt for dette treffet selv om det ikke er i Norge. Har du amerikansk bulldog og vil treffe flere med samme rase? Her er det en mulighet! Amerikansk bulldog club Sverige arrangerer sitt årlige klubbmesterskap, og inviterer også ikke-medlemmer og andre raser (disse blir selvfølgelig ikke klubbmestere). Vi har få påmeldinger enn så lenge og fristen er allerede til helgen.  Det hadde vært gøy om det var flere med ambulls i Norge som vil møtes for å nerde litt om rasen vi er så glade i.  https://www.facebook.com/events/1953185318641678/
    • Manmat racing belt hos Troll. de er litt store men veldig bra. De syr selv også i Tsjekkia , har ikke fabrikk i Kina som Nonstop. Så støtter man et    lite europeisk firma
    • Har prøvd:  Non-Stop Løype - sikkerhetslåsen åpnet seg i tide og utide, og festene til frontstykket åpnet seg hele tiden Non-Stop Trekking - sitter for høyt, jeg får vondt i korsryggen Non-Stop CaniX 2.0 - frontstykket ble ødelagt etter kort tid Jeg har dessverre bare dårlige erfaringer med Non-Stop og leter i grunn etter et belte som IKKE er derifra, men ser at veldig mange har samme, usikre kobling eller så sitter de likt som Trekking-beltet.  Har sett på Canix Pro, men jeg vet ikke om jeg stoler helt på nonstop.  Medium stor hund (17kg), sterk som en okse. Bruker magebeltet for det meste på vanlige skogsturer eller til sykling,  ikke løping, Ønsker ikke belte med denne type kobling. Aller helst så skal koblingen være FAST, så man ikke kan bytte ut frontstykket..
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...