Gå til innhold
Hundesonen.no

Når begynner dere å kjøpe julegaver?

meg123

Recommended Posts

Som Emnetittelen sier: Når begynner der å kjøpe inn julegaver? Er dere ferdig alt eller er dere av typen som handler inn i siste liten? :P

Jeg tenker hvert år at jeg må begynne tidlig,men hvert år ender jeg opp å handle helt i siste lita. I dag handla jeg julepapir og bånd og en julegave til fadderbarnet mitt,så jippi,dette året skal det gå før lille julaften :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt!

Har faktisk shoppet mye på nettet i år! og er ferdig med hele svigerfamilien snart!

Jeg ble satt i stemning av Aya som skryter av at hun har funnet så stilig pakke til meg!

Så nå har jeg det til henne også :):P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre gaver klare og alt for mange igjen...

Hva pokker kjøper man til de som har alt da? <_<

Slå deg løs på Vita, H&M, Accessories og kjøp dilleting. Kaffekort, hvor du har betalt for 6 kaffe f.eks. Skal du bruke litt ekstra penger, så kan du kjøpe soltimekort, hudpleie, manikyr.

Jeg er forøvrig ferdig banana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt!

Har faktisk shoppet mye på nettet i år! og er ferdig med hele svigerfamilien snart!

Jeg ble satt i stemning av Aya som skryter av at hun har funnet så stilig pakke til meg!

Så nå har jeg det til henne også :):P :P

Iiiih:D:D

Jeg begynte i Oktober jeg;) Som en fattig student må jeg spre sånt litt utover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise til stavanger å handle en dag tenkte jeg :P Er så lei av å gå i Haugesund. Alt for liten by til å handle mye i :unsure:

Edit: Lille ego meg har kjøpt julepresang til meg selv i dag <ahttp://hundesonen.no/uploads/emoticons/Jul_rolleyes.gif' alt=':rolleyes:'> Eller jeg har bestilt protrett av begge hundene :P Var ikke noe dyrt heller, og hun er jo kjempe flink :):Pwww.emiliemarhaug.com er adressen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har nok ikke begynt enda jeg heller :icon_redface:

Familie lager jeg scrapbook til, så må nok henge litt i for å rekke å bli ferdig med alle sammen!

Men så er det jo alle disse andre (som ikke er i familie), som skal ha en liten ting også...

Nei, huff føler meg allerede alt for sent ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids kjøpe no pynte greier eller lage noe til de som har alt. :icon_redface:

Jeg kan jo ikke gi bort glass til alle hvert år heller da (er glasskunstner og har eget atelier). dessuten passer ikke det til alle. Ser liksom ikke helt for meg at "nevøene" mine blir overlykkelige for glassbilder eller engler liksom :)

Slå deg løs på Vita, H&M, Accessories og kjøp dilleting. Kaffekort, hvor du har betalt for 6 kaffe f.eks. Skal du bruke litt ekstra penger, så kan du kjøpe soltimekort, hudpleie, manikyr.

De jeg kjøper gaver til er enten fra 8 til 16 eller fra 35 til 70 så Vita og H&M er neppe stedet. Den yngste gruppen er forsåvidt enkel cd'er, kule t-skjorter osv faller alltid i god jord, men så var det den gruppen som har alt da....... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdige med alt dere liksom :) Rekk opp hånda alle som har bakt 7 slag til hundene til jul! Siste svenske Hundsport hadde oppskriftene, forresten :icon_redface:

... Selv har jeg begynt å TENKE på gaver, ihvertfall - og da er jo det meste gjort!

Hvor får du kjøpt det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...