Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandefjord Hundeklubbs utstilling 20-21 januar 07


Bee

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar
NEEEEI!

Jeg har helt glemt at jeg er i Tyskland den datoen... Er det mulig!??

Da må jeg jo få noen andre til å stille Chessea. Jeg nekter å ikke stille henne, nå som jeg har betalt og greier... Så sykt deprimerende.. :blink:

om det kræsjer med Zira hopper sikkert benedicte inn med chessea da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem dag er gr 9? Med tanke på at det ikke står noe på siden til Sfj hundeklubb

Er nok lørdagen, ja... *snyfs*. Jeg som elsker å få med meg mynde-ringen. Også hadde jeg gledet meg til å treffe vesle Diva igjen.

Basenjien går som dere kanskje skjønner på søndagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det kræsjer med Zira hopper sikkert benedicte inn med chessea da :blink:

Har snakket med henne om det.. :) Vi får se litt på når Tia skal stilles, for det blir samme dagen..!

Det ordner seg nok. Det største problemet blir vel å få mamma til å kjøre til Sandefjord med bikkja.. 8-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvsagt må jeg stille .. :)

Gullgrisen fortjener noen røde sløyfer i alle fall. :) Om det ikke går noe bedre på utstilling fremover (har fått en del lave plasseringer, men tror det går seg til. Vi har tross alt bare stilt på NKK-utstillinger foreløpig..) er det ganske sannsynlig at jeg legger opp utstillingskarrieren til frøkna for en periode (til hun blir 2-3 år). Enten er hun ikke ferdig utviklet, ellers er hun bare ikke noe utstillingsemne. Hun får forøvrig alltid ganske bra kritikk, men det som går igjen er at hun har et litt lett neseparti og dårlige bevegelser. Det siste kan jeg som handler rette opp i, snuten forblir nok slik den er, 0,5 cm for lang :) Vi får se hva det blir til. Utstilling er jo knallgøy uansett, og jeg tror og håper det går bedre fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:/ Tsk... Vi får ta det igjen på EDIT; hellerudsletta? da! Det kan jo hende at jeg kommer en tur på søndag, men da tar jeg med meg Jessie isteden...

Vi får gjøre det:)

Til Hellerudsletta kommer jeg begge dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja da nærmer utstillingen seg. Pm'en er kommet og vi er jo "såå glade" for hvilke dommere vi har fått.. (Det sjekker nemlig ikke jeg før ETTER at jeg har meldt på :D )

Saluki blir dømt av terrier/schnauzer dommer Benny Blid. Han har gitt god kritikk til Ronya før, så vi krysser fingrene for at han ikke har forandret smak :twitch:

Dalmatinerne blir dømt av en dommer jeg aldri har vært bortifør tror jeg. Han driver oppdrett på Shih Tzu, Hans Almgren. Noen som har hørt om han eller vet hva han liker?

Er meldt på to dalmisvalper, Pepper og en annen. Spennende å se hvem, håper det er en tispe :ahappy:

Svenske dommere står oppført her: http://www.dogjudges.com/index1sve.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da nærmer utstillingen seg. Pm'en er kommet og vi er jo "såå glade" for hvilke dommere vi har fått.. (Det sjekker nemlig ikke jeg før ETTER at jeg har meldt på :D )

Saluki blir dømt av terrier/schnauzer dommer Benny Blid. Han har gitt god kritikk til Ronya før, så vi krysser fingrene for at han ikke har forandret smak :twitch:

Dalmatinerne blir dømt av en dommer jeg aldri har vært bortifør tror jeg. Han driver oppdrett på Shih Tzu, Hans Almgren. Noen som har hørt om han eller vet hva han liker?

Er meldt på to dalmisvalper, Pepper og en annen. Spennende å se hvem, håper det er en tispe :ahappy:

Svenske dommere står oppført her: http://www.dogjudges.com/index1sve.htm

på hjemmesiden til hundeklubben,... så sto det at benny blid dømte collie, men så dømte plutselig en annen dama.,.. men men.. går sikkert greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guro: Har hørt navnet han før.. Hm.. Virker kjent, men vet ikke hvor jeg har hørt det hen..

var visst 13 sheltivalper påmeldt visstnok! :twitch: Men vi skal nok ta dem!

Hvem? Hans Almgren eller Benny Blid? :ahappy: SIden han er allround dommer går han nok MYE på bevegelse og oppførsel i ringen på ihvertfall valper. Håper så sykt det er en veldig ung tispe som ikke oppfører seg, hihi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ vakker som Tia er? :twitch: Vi skal sitte her hjemme og tenke dere til BIR vi :D

Jeg er kjempenervøs selv om! Hadde vært moro med BIR, men brødrene hennes er jo der, så de er ganske bra bygget de også. Også tror jeg det er noen eldre aussier der, og de er kjempeflotte :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Echo er blitt forgiftet på et vis. (Jeg aner ikke hvordan, men noe har han fått i seg). Har ligget på vetrinærkontoret i hele dag, stakkar. Nå er han sendt hjem på "hvile- og antibiotikakur."

Dermed blir nok han hjemme hos "mormor" og slapper av, og skal ikke stilles. (Naturligvis)

Men Duna og Dinari kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Huff, Echo er blitt forgiftet på et vis. (Jeg aner ikke hvordan, men noe har han fått i seg). Har ligget på vetrinærkontoret i hele dag, stakkar. Nå er han sendt hjem på "hvile- og antibiotikakur."

Dermed blir nok han hjemme hos "mormor" og slapper av, og skal ikke stilles. (Naturligvis)

Men Duna og Dinari kommer:)

Offda... God bedring til stakkaren!

Lykke til med Duna og Dinari da, du har noen utrolig vakre hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...