Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere med voksen hund ( 1, 1/2 år og oppover), hvor lydig?


Wheaten terrier

Hvor lydig er din hund på en skala fra 1 til 10?  

14 stemmer

  1. 1.

    • 1
      2
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      3
    • 6
      1
    • 7
      2
    • 8
      3
    • 9
      1
    • 10
      2


Recommended Posts

Hmm.. hakke peilig egentlig. Noen dager er hunder supermotivert og grei. andre dager er den døv og vanskelig. Sånn generellt er hunden ganske grei lydig. Den gjør som jeg sier det meste av tiden. Kan mange kommandoer og mer til. Ikke alltid like villig å komme på innkalling hvis det er andre hunder med i bildet, eller oppnå kontakt hvis det skjer noe meget interessant. kanskje det blir bedre når hunden blir eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka streiker litt innimellom, men jeg merker det som oftest på henne om hun har en dårlig dag eller ikke, så da dropper jeg heller å trene den dagen. Innkallinga går det så som så med i enkelte situasjoner. Men til å være familiehund vil jeg si hun er ganske lydig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det er ikke min hund men naboens, og jeg går ikke så ofte tur med henne - men med meg er hun vel rundt 7. Hun er veldig ivrig og oppmerksom, men innkallingen sliter vi med og også å holde kontakten hvis noe annet spennende skjer rundt henne. Hun blir nemlig lett oppgira og stressa. Men føler at det begynner å gå litt bedre nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...