Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny fellestrening i Oslo søndag 26.11.06?

Mud

Recommended Posts

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Jeg vil gjerne være med, men er litt usikker på om jeg kan.

Loke: Vet du om du skal låne raisebagen? Jeg kan jo kanskje ta den med på fellestreningen hvis du skal låne den.

Ja! Gjerne! Belgerpia her inne trodde den passet en 9 ukers belgervalp for korte perioder så da får jeg satse på det :D Oppdretter sa hun ville være på størrelsen med en fullvoksen katt? Høres det riktig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper brukstreningen søndag og lurer på om noen er klar for fellestrening på samme sted igjen? Hvor enn det var vi var :D

Det er godt det ikke bare var meg som ikke fikk med meg hva det het der.. hehe :D

Jeg er på juleavslutning til datterbarnet, så jeg kommer ikke - og ja, det er lov å ha juleavslutning i adventstiden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrææææl!! Nå har jeg kranglet med kartene på nettet lenge og jeg GIR OPP!! ;) SÅ da får jeg prøve å forklare veien i steden.. Det forrige kartet jeg la ut var visst ikke brukandes til noenting..... Here we go...

Hvis du kommer fra Ringveien så tar du av første etter Radiumhospitalet, du skal ikke inn i tunellen men til høyre oppå lokket. På skiltet står det ihvertfall til Lilleaker (Pluss noe annet jeg ikke husker) Rett fram i rundkjøring nr en og til høyre i rundkjøring nr to. Da er det bare å legge seg i høyre fil og peise på! :P Under en liten bro der en gang tbanen kjørte og videre oppover mot Røa, etter kun kort tid kommer det en vei inn til høyre, det står et skilt til Bjørnsletta legesenter og Bjørnsletta skole, det er vanskelig å se dette skiltet så vær litt obs der. Jeg er ganske så sikker på at den veien heter Lyseveien, følg så skilt til Åsjordet senter og voilà der er dere! :P Forhåpentligvis.... :D Og bare sånn for sikkerhetskyld.. Hvis du har kommet til Røa (eller Ila for den sakens skyld) så har du kjørt skikkelig for langt! :D

De som kommer med Sporveiene så er det bare å søke etter Åsjordet på trafikanten :D

Og Jane, gleder meg til å se deg på søndag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Gjerne! Belgerpia her inne trodde den passet en 9 ukers belgervalp for korte perioder så da får jeg satse på det :D Oppdretter sa hun ville være på størrelsen med en fullvoksen katt? Høres det riktig ut?

Ja, jeg tror det. Vesla er vel på størrelse med en fullvoksen katt vil jeg tro(?), hun passet ihvertfall i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også bli med :D er det greit... med labrador. blir det den 20/12 på åsjordet :D bor ved radiumhospitalet så det hadde vært supert

Det har vi ikke snakket om enda vel, men på søndag som kommer nå er det på Åsjordet og selvfølgelig er det bare å komme! :D Det er på den gressplenen ved Spar der, hvis du vet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi ikke snakket om enda vel, men på søndag som kommer nå er det på Åsjordet og selvfølgelig er det bare å komme! :) Det er på den gressplenen ved Spar der, hvis du vet..?

Jeg skal ikke ha valp.. bare synes det var litt rart at jeg har møtt på en del som har fått valpene sine nå allerede da de bare er 7 uker gamle... trodde det var litt vikitig at de var med moren til de var 8 uker jeg..

Den siste var en aurasier (greier ikke skrive rase navnet ordentlig.. :rolleyes:)

jeg kommer jeg :) når da ??? vet det ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK..da sier vi kl 12 ved åsjordet? kanskje vi skal prøve på noen fellesøvelser og? Ikke sikkert vi kan bli på de da *flir*

2ne: jeg skjønner fortsatt ikke prioriteringen din.. Barna er vel snart store nok til å klare en liten julevaslutning selv vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK..da sier vi kl 12 ved åsjordet? kanskje vi skal prøve på noen fellesøvelser og? Ikke sikkert vi kan bli på de da *flir*

2ne: jeg skjønner fortsatt ikke prioriteringen din.. Barna er vel snart store nok til å klare en liten julevaslutning selv vel? ;)

hehe - Hadde jeg latt datterbarnet få velge mellom å være med på hundetrening eller dra på juleavslutning med klassen sin, så hadde hun antageligvis valgt hundetrening *stolt* :)

Men dette er en av ulempene med å ha barn da, man må liksom møte opp på sånt og være litt sosial med de andre mammaene og pappaene.. Og se fremføring av juleevangeliet for 7.ende gang :)

Hmm.. Kanskje jeg SKAL spørre henne? Nææh.. Eksen hadde drept meg.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med!

Til tross for 4 timer i skogen er verken jeg eller bikkja skadet, så hvis vi er veldig forsiktige på kveldstur i dag, og sover lenge i morgen så vi ikke rekker å skade oss før kl. 1130, er vi veldig klare for treff på Åsjordet! Juhuu! :rolleyes:

Gleder oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt med!

Til tross for 4 timer i skogen er verken jeg eller bikkja skadet, så hvis vi er veldig forsiktige på kveldstur i dag, og sover lenge i morgen så vi ikke rekker å skade oss før kl. 1130, er vi veldig klare for treff på Åsjordet! Juhuu! :rolleyes:

Gleder oss...

;) Du er søt assa! Pass på så du ikke punkterer igjen heller da..! :);)

Monica: Synd da.. :) Men som Annette sier, en ny mulighet den 20 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Du er søt assa! Pass på så du ikke punkterer igjen heller da..! ;):)

Monica: Synd da.. ;) Men som Annette sier, en ny mulighet den 20 :P

Skal kjøre veldig forsiktig, på miljøfartsgrenseveien (hrmf!). Forhåpentligvis finner jeg frem på vestkanten også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...