meg123 Skrevet 23. November 2006 Rapporter Skrevet 23. November 2006 Ny side da den gamle tok kvelden etter noe surr Link til siden er: www.morroklumpene.moo.no Ris og ros mottas med takk. Takk til Tine Therese som har hjulpet meg masse med denne siden! og tatt noen av di fine bildene
Tine Skrevet 23. November 2006 Rapporter Skrevet 23. November 2006 Kjempe fin hjemmeside du har fått deg alså Du trenger bare å lære deg css nå så har du det meste Gjesteboka er signert seff
meg123 Skrevet 23. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. November 2006 Kjempe fin hjemmeside du har fått deg alså Du trenger bare å lære deg css nå så har du det meste Gjesteboka er signert seff Hihi,takk css? hæææ hehe
Tine Skrevet 24. November 2006 Rapporter Skrevet 24. November 2006 Om man vil ha farge på scrollen på siden sin så kan man lage css fil
meg123 Skrevet 24. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. November 2006 Om man vil ha farge på scrollen på siden sin så kan man lage css fil skjønner
meg123 Skrevet 13. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Fått inn endel info om Zanto nå,kommer stamtavle og planer så fort som mulig!
meg123 Skrevet 15. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2007 Laget ny layout,synes det ble litt mer ordentlig og ryddig,men er usikker på fargen...Forslag???Kommentarer???
borderen Skrevet 15. Januar 2007 Rapporter Skrevet 15. Januar 2007 Ville hatt forskjellige farger, som står i stil til hverandre, på bakrunnen og inne i selve rammen. Ellers veldig flott
Nirm Skrevet 15. Januar 2007 Rapporter Skrevet 15. Januar 2007 Ryddig og fin, og fargene er fine. Lett å finne fram der. Men noen småting jeg kommer på: - Sida di mangler tittel. Kommer opp "New Page 1" i tittelfeltet. - Menyen din er for langt stilt mot venstre (både FF og IE). Slik at H'en i Hjem blir liggende oppå den sorte streken. - Litt "kornete" rundt tekst og bilder på bakgrunnsbildet ditt.
meg123 Skrevet 16. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2007 Ryddig og fin, og fargene er fine. Lett å finne fram der. Men noen småting jeg kommer på: - Sida di mangler tittel. Kommer opp "New Page 1" i tittelfeltet. - Menyen din er for langt stilt mot venstre (både FF og IE). Slik at H'en i Hjem blir liggende oppå den sorte streken. - Litt "kornete" rundt tekst og bilder på bakgrunnsbildet ditt. Takk for svar:) Det med New page...hvoran får jeg forandret det da? Det med menyen veit jeg,men skjer noe merkelig når jeg prøver å flytte den Det med bakgrunnsbildet skjønte jeg ikke (nybegynner jeg ) Amira: Mente du ulike brunfarger?
borderen Skrevet 16. Januar 2007 Rapporter Skrevet 16. Januar 2007 Ja, eller f.eks en med litt mønster i på barunnen.
Nirm Skrevet 16. Januar 2007 Rapporter Skrevet 16. Januar 2007 Takk for svar:) Det med New page...hvoran får jeg forandret det da? Det med menyen veit jeg,men skjer noe merkelig når jeg prøver å flytte den Det med bakgrunnsbildet skjønte jeg ikke (nybegynner jeg ) Om du går inn i kodene dine, finner du innenfor head tagen (øverst i dokumentet) en linje som det står <title>New Page 1</title> på. Og da skriver du eks Yaris og Zantos der i stede, så kommer det opp som tittel på hjemmesida di. Teksta og bildene du har av hundene som bakgrunn. (Yaris til venstre og Zantos høyre). Hos meg så er det kornete rundt teksten og bildene, og ikke ren brunfarge.
meg123 Skrevet 16. Januar 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2007 Ja, eller f.eks en med litt mønster i på barunnen. skjønner Om du går inn i kodene dine, finner du innenfor head tagen (øverst i dokumentet) en linje som det står <title>New Page 1</title> på. Og da skriver du eks Yaris og Zantos der i stede, så kommer det opp som tittel på hjemmesida di. Teksta og bildene du har av hundene som bakgrunn. (Yaris til venstre og Zantos høyre). Hos meg så er det kornete rundt teksten og bildene, og ikke ren brunfarge. Det med title skal jeg prøve *å satse på at jeg får det til å ikke er helt blond* Ser det,skal prøve å få fiksa
meg123 Skrevet 20. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2007 Ny hjemmeside!Da den andre ble noe tull med har vi nå fått ny hjemmeside. Ta gjerne en kikk innom å kom med ris og ros! www.morroklumpene.moo.no
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar