Gå til innhold
Hundesonen.no

Mellsjøhødgas Vision of Trust (nye bilder 05.01.07)

Silje

Recommended Posts

Skrevet

Da får jeg endelig skrive her også ;)

Caroline og jeg har kjøpt oss en valp sammen. Den skal bo hos Caroline til dagelig, men kommer nok til å komme på ferier til meg også :P spesielt om det passer med utstillinger her i omegn :D

Valpen har fått navnet Villa etter brusen Villa champagne (eller Villa Farris som den het før) dette på grunn av at moren heter Cola, tanta heter Coca, det fins ei Fanta og en Pepsi og da fører vi videre brustemaet med lille Villa!

Her er bilder av henne 7 uker gammel.

v2-kull-tispe1-7uker-h2.jpg

v2-kull-tispe1-7uker-s.jpg

Skrevet

Skjønne lille:D Litt snurt for at hun ikke bor her nede men <_< Utrolig nydelig er hun

Skrevet

jeg viste jeg viste :D

Hu er HELSKJØNN ;) MEG VIL HA NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

hehe..

men meg ikke få...

dumme silje og caro.. haha

Skrevet

Hihi.. Silje klarer ikke å holde seg :P Utstillinger ja, det blir det vel nok av.. Har jo allerede funnet det første valpeshowet jeg :) Pepsi er forresten tanten Silje, det er kullsøsteren til Cola vettu (og mamman til Hera osv.) :)

Skrevet

Mulig jeg får lyst til å stille i Bergen vettu :P Så da blir hun selvsagt med!

Det skal godt gjøres at du klarer å få henne til å bli 9 mnd til mars Caroline :)

men NESTE NKK Bergen er hun kanskje klar :)

Skrevet

For et herlig lite bustetroll :) Gratulerer så mye, og kos dere med henne så lenge dere kan. Caroline har nemlig vært så "lur" og vist meg nøyaktig på kartet hvor hun skal bo! Hehe...B)

Skrevet

Det skal godt gjøres at du klarer å få henne til å bli 9 mnd til mars Caroline :)

men NESTE NKK Bergen er hun kanskje klar :P

Saeta Silje, Saeta! :) Enya klarer vel kanskje den hun også? Rekker ikke å bli feit før da :P

Det jeg altså mente var at jeg kanskje får lyst til å stille Saeta i Bergen, og da blir hun jo selvfølgelig med!

Skrevet

Wee! Hun kommer på søndag :D Eller rettere sagt, jeg henter henne da.. og har med meg vakre Oskar nedover også :D Han skal tilbake til fostermoren sin etter damebesøk!

Oskar (bare for å ha vist fram ham også liksom):

D.%20The%20Legend-head.jpg

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...