BareLinn Skrevet 9. Juli 2007 Rapporter Skrevet 9. Juli 2007 enda noen nye bilde av den skjønne damen her i hus Nyyydelige Em ;D Hun er bare verdens søøøøteste Golden, da Jeg kikket innom hjemmesiden din åsså jeg Blir bare kjempefin.. Men..litt OT.. Hvor er TurboTrine-siden? Og valpen?? =/ Fant dem ikke jeg... Siter
Henriette Skrevet 17. Juli 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Juli 2007 Mini tok to bilder av Emma jeg tenkte jeg kunne dele med dere. da jeg synes de va skikkelig pene Siter
borderen Skrevet 18. Juli 2007 Rapporter Skrevet 18. Juli 2007 Flotte bilder!! SJEKK den fargen på vannet a! Her er vannet brunt etter alt regnet... Siter
Toyja Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 det va en nydelig golden... Siter
Henriette Skrevet 12. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2008 Nå er det leeeeenge siden jeg har oppdatert her ja, Vi har flytta igjen, da forrige leiligheten ble for lite Nå har vi 80 kvadrat å boltre oss på. Tenkte jeg skulle legge til noen nye bilder av emman min Så en liten demonstrasjn på att emma virkelig er retriver:P Først graver vi litt i søledammen så dupper vi snuten nedi Så ser vi ettervert slik ut Siter
Ingvild Skrevet 12. Januar 2008 Rapporter Skrevet 12. Januar 2008 Hun er så utrolig fiiiin! Virkelig definisjonen på golden, syns jeg. Ikke for lys og tung, men ikke den ekstreme brune og syltynne varianten heller, hun er rett og slett golden retriever Hvordan går det med apporteringa? Har du planer om jaktprøve (evt working test) etterhvert? Siter
Henriette Skrevet 12. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2008 Hun er så utrolig fiiiin! Virkelig definisjonen på golden, syns jeg. Ikke for lys og tung, men ikke den ekstreme brune og syltynne varianten heller, hun er rett og slett golden retriever Hvordan går det med apporteringa? Har du planer om jaktprøve (evt working test) etterhvert? Vi trener titt og ofte, og etterhvert så satser vi på prøve ja men det blir nok endel trening før det Siter
TineSimbaNana Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Skrevet 13. Januar 2008 Vakre Emma Godt å se henne igjen, hihi Hun er jo så fin.. Hva gjør dere for tiden nå? går dere noe kurs elr? Siter
meg123 Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Skrevet 13. Januar 2008 Emmamor jo! Herlig å se at hu har det så flott Flotte bilder!! Siter
Henriette Skrevet 19. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Enda flere bilder Fikk besøk av søskenbarnet mitt med valpen hennes idag, og emme fikk virklelig gjennomgå med valpe lek Så jeg slenger inn noen bilde av Emma og valpen Shakira Siter
Maritaa Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 For en nydelig golden retriver du har Siter
ingervildesaua Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Utrolig herlig hund du har Siter
Henriette Skrevet 19. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Enda flere bilder Sonen kommer til å gå lei av emma jo Ny badet og står pent Nydelige jenta mi Emma har lært å vinke, med både høyre labb og venstre labb Siter
TineSimbaNana Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Hælledussen, hun er så fiiin Siter
Maritaa Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Nåh Må bare fortsette å legge ut bilder av henne for min del :angel: Siter
Henriette Skrevet 23. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2008 Slenger inn enda noen flere bilder jeg:) Mitt nye favuoritt bilde: Tok med detta og jeg:) Siter
Recommended Posts