marcoograya Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Nå nærmer julen seg sakte men sikkert og jeg håper at det kunne være interresse for ett lite juletreff med pepperkaker og julegløgg i skogen! Jeg kan ordne det Hvor og når må dere være med på å bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Jeg er med:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 16. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Ja, da var vi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Jeg og Luna kan jo være med Om vi kommer oss dit.. Når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 16. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 vi må finne en dag som passer... Vet ikke helt jeg.. For meg passer det igrunn når som helst, men siden det blir fort mørkt er det kanskje beste å ta det en helgedag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Høres koselig ut da! Hvis jeg kan, så kommer jeg sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 vi kommer vist vi kan vi også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cassi Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Hei jeg er fersk eier av 2års gammel rottweiler-tispe trenger trimvenner, gjerne Tønsberg . Kan jeg være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Vi kommer hvis vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Hei jeg er fersk eier av 2års gammel rottweiler-tispe trenger trimvenner, gjerne Tønsberg . Kan jeg være med? Klart du kan være med Treffene her inne er for alle, di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 16. November 2006 Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Jeg er med vettu, om det passer, tar med meg ett av krapyla mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 16. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2006 Så bra! Flott folkens.. Nå må vi finne en dag:) Flott med masse damer.. Da blir Marco glad:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 17. November 2006 Rapporter Share Skrevet 17. November 2006 Blir nok med om jeg kommer meg dit jeg også. Blir mest sannsynlig uten hund da, men kommer litt ann på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 17. November 2006 Rapporter Share Skrevet 17. November 2006 Jeg er med Med hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 17. November 2006 Rapporter Share Skrevet 17. November 2006 Jeg er med Med hund Med hundER vel, Lill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. November 2006 Rapporter Share Skrevet 17. November 2006 jeg kan kanskje bli med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. November 2006 Rapporter Share Skrevet 17. November 2006 Vi kommer kanskje hvis vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 18. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2006 Så bra folkens!! Første helg i Desember.. Hvordan er det for folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcoograya Skrevet 18. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2006 Forresten, jeg liker ikke julgløgg.. Så jeg finner noe annet!! Eller gløgg og noe annet.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 19. November 2006 Rapporter Share Skrevet 19. November 2006 Jeg ville vært med, men er borte hele den første helgen i desember... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Med hundER vel, Lill. Nei Serchaj er ikke med på sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Jeg og krølle er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Så bra folkens! Første helg i Desember.. Hvordan er det for folk? jeg kan ihvertfall ikke da, instruktør kurs da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Jeg er med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 20. November 2006 Rapporter Share Skrevet 20. November 2006 Jeg kan desverre ikke da... Helt ærlig så kommer mamma hjem fra behandling den helgen... Vært borte siden 9.oktober Vil være hjemme hos henne da... Mulig hun kommer helgen etter, men det vet vi ikke ennå... Men da kommer ikke jeg... Helga etter det kan jeg heller ikke... Feire bursdagen min dah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar