Gå til innhold
Hundesonen.no

MSN-problemer

Toya

Recommended Posts

Skrevet

Feil her også, men det går vel over. På den positive siden kommer jeg meg gjerne igang med pakkingen ;)

da får therese møtt vipselivips også ;)

Skrevet

KJENNER ABSTINENSENE KOMME!!!

men ja... kanskje jeg også skulle begynt å pakke litt heller? neeee..

(Maria, gleder meg til å treffe det sorte lynet ditt, og jeg lover at jeg ikke skal være så grov i munn denne gang ;) er jo pen Bergens frøken må vite ;))

Skrevet

KJENNER ABSTINENSENE KOMME!!

men ja... kanskje jeg også skulle begynt å pakke litt heller? neeee..

(Maria, gleder meg til å treffe det sorte lynet ditt, og jeg lover at jeg ikke skal være så grov i munn denne gang ;) er jo pen Bergens frøken må vite ;))

HMPH!

Skrevet

KJENNER ABSTINENSENE KOMME!!!

Damen da, puste!

(Maria, gleder meg til å treffe det sorte lynet ditt

Lynet blir hjemme, jeg har lungebetennelse og skulle sikkert vært hjemme jeg og men forsøke å ta det med ro der borte så satser jeg på det går fint. Må alle være snille med meg ;)

, og jeg lover at jeg ikke skal være så grov i munn denne gang ;) er jo pen Bergens frøken må vite ;))

OMG - jeg holdt på å svime av deg sistgang - og jeg er tykkhudet! ;):P

Skrevet

OMG - jeg holdt på å svime av deg sistgang - og jeg er tykkhudet! ;):P

Og jeg som trodde at jeg var så sofistikert og veltalende ;)

Aya: du kan få sitte på i skiboksen!

og så tilbake til topic:

MSN virker igjen, og abstinensene roer seg

Skrevet

Hmpf.. Hos pappa funker ikke msn i det hele tatt.. Får bare beskjed om at gatewayen er frakobla, men alt annet nett funker jo, så det er den ikke... Ikke er den blokkert for noe sted heller. Har vært sånn i en mnd. nå, og det ble sånn bare plutselig. Vet om flere i byen som har samme problem, men ingen finner ut hva det er..,. :wallbash:

Skrevet

Hmpf.. Hos pappa funker ikke msn i det hele tatt.. Får bare beskjed om at gatewayen er frakobla, men alt annet nett funker jo, så det er den ikke... Ikke er den blokkert for noe sted heller. Har vært sånn i en mnd. nå, og det ble sånn bare plutselig. Vet om flere i byen som har samme problem, men ingen finner ut hva det er..,. :wallbash:

hm, ja jeg får også beskjed om det selvom jeg sitter på internett. Men jeg bare avslutter msn helt. (så den heller ikke ligger der nede ved klokka). også starter jeg den på nytt, og da pleier det å hjelpe..

Men nå når det har hvert masse feil, og jeg ikke har fått skrivd til noen, avsluttet jeg msn, gikk på kontrollpanel, fant programmet, og reparerte det. og Vips, så funket det :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...