Gå til innhold
Hundesonen.no

Twiggy - Pomeranian


Jeampi

Recommended Posts

Forrige tirsdag - for én uke og én dag siden, ble min lille lodott født! ;) Hun kom sammen med én søster og én bror og alle tre er friske og raske.

Jeg har ikke bilder av dem enda og jeg har heller ikke hilst på dem. Men believe me - det kommer! ;)

Moren fødte helt selv og det går kjempefint med henne ;)

Jeg venter dotten i midten av januar, og hun skal hele Twiggy <3 Stamtavlenavn er ukjent enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Pomeranian som blir mest sannsynlig krem sobel i fargen (ganske sjelden farge i norge)

nei det er ikke bestemt enda hvilke av dem som er twiggy ;) Vanskelig å si enda ;)

Ja Silje kom å knip i vei! Da er hun bare 4 mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAA! ENDELIG kom hun! og det passer SÅ godt! Da får jeg klype på valp når jeg kommer til NKK Bergen ;):D

Gleder meg til å se bilder etterhvert!

Siden dere drver og fyller opp bilen med unødvendige ting og saker på større utstillinger, så det ikke blir plass til meg og en aldeles- helt usynlig liten Border Collie; kan jeg forhåndsbestille plass til NKK Bergen? Eller skal dere drive og ha med andres hunder da og? Kanskje en stor boks appelsiner, eller en XLL koffert? *hmph* Eller?

Jeanette: Eeendelig:D:D Jeg vil og knipe:D Hvis bare ikke Silje og co fyller opp bilen med unødvendige stæsj igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk alle sammen! ;) venter spent på bilder av lille gullet mitt!

Aya: Skal du også til bergen? ;) ;) Så koselig da!

Hadde vært superkoselig det, hvis jeg bare får fikset skyss (hmph!) og overnatting:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...