Gå til innhold
Hundesonen.no

Meg, Oscar, Brindi og Kita


Oscargutten

Recommended Posts

:roll: Hei, jeg er her for første gang og dette ser intr. ut. Jeg er  39år, mamma til 2 jenter, og vi har 3 hunder. Shih Tzu: Oscar 2,5år, Brindi snart 1år og Bretontispa Sakita på 6,5år.

Vi har snart hest, en nordlandshest som heter Balder, han kommer i august og vi gleder oss kjempemasse.

Jeg er avd.leder i Norsk Hundetreff i Nordreisa, forhandler Olivers hundefor og er aktivt interessert i alt som har med hund å gjøre. :)

Velkommen hit! Håper du vil trives her. Kjekt å se at det kommer mennesker som er opp mot min alder og... :wink:

Ps: Den ene hunden din heter nesten det samme som valpen jeg skal hente i okt. Din heter Sakita og min skal hete Chakita... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 months later...

Oisann nå var det leeenge siden jeg var her inne sist.

Hadde krasj på dataen, glemte rett å slett av forumet :)

Ting har skjedd siden sist, en hund bort, og en ny tilkommet.

Hest er solgt, og ny valp er bestillt.. snart 4 stk i huset med andre ord.

Den nye er en pomeranian gutt og han heter Goliat. Har gått dressurkurs med han, deltatt på 3 utstillinger og ellers koset oss masse med alle hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann nå var det leeenge siden jeg var her inne sist.

Hadde krasj på dataen, glemte rett å slett av forumet :wub:

Ting har skjedd siden sist, en hund bort, og en ny tilkommet.

Hest er solgt, og ny valp er bestillt.. snart 4 stk i huset med andre ord.

Den nye er en pomeranian gutt og han heter Goliat. Har gått dressurkurs med han, deltatt på 3 utstillinger og ellers koset oss masse med alle hundene.

Hvorfor solgte dere hesten??

Nydelig avatar, har sagt det før, og sier det igjen; Oscar er nyyyyyyydelig! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for det, vi solgte hesten fordi dattra er allergisk og det ble for slitsomt at hun måtte bruke så mye medisiner. Og hun er en smule lei... synd men sånn er det vel med enkelte jenter i den alderen(15), noen blir fort lei og gutter etc.. interesserer mer.

Ja Oscar er nydelig. En skikkelig gogutt er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...