Gå til innhold
Hundesonen.no

Styggvær men vil ut...


xxx12345

Recommended Posts

... helt til hun får ut. Når hun da får komme ut så synes hun det er så utrivelig å være ute at hun vil inn igjen. Når hun er inne igjen begynner maset om å få komme ut.

Mas, mas, mas, ut og inn, ut og inn - og jeg prøver å lese til eksamen :)

Blir så lei.... Sånn, måtte bare få ut litt frustrasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat sånn er det her og! Gnåler om å få komme ut, og når han får det - så vil han rett inn igjen!

Han har isolert hus i hundegården sin, men går han inn dit? Neeeida, han står ute i regnet! :rolleyes: Dusten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du ta hunden din ut å gå en skikkelig tur, om hunden vil eller ei. Da blir det nok stillt i hus etterpå, og best å bare bli ferdig med det. :)

Har prøvd, hjelper ikke det heller. Da er hun bare fullstendig trompet når hun kommer inn. Går helt banana når hun er våt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset tar jeg springfart og løper ut døra om det regner. Eneste måten å få ham med ut på, for da er vi liksom ute i det. Han blir fort ferdig da, og hopper selvsagt over alt av sølepytter og ekle våte steder :D

Hvis han vet det regner ute så ligger han veldi å sover når vi starter å kle på oss. Sove,sove,sove..åhhh må jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldige noen av dere er da.... Mine elsker å være ute, uansett vær de :D Og turer blir det uansett vær. Ut på tur aldri sur ;)

Samme her. Willis er litt treg å få ned trappa, men når han først er ute er det full fart. Varja har vi 'vent til' å gå ut uansett vær, så for henne faller det mer naturlig at vi selvsagt går ut selv om det regner vannrett ute. Tror dette blir litt 'som eier så hund'. Hvis hunden blir vant til og merker at vi ikke vil gå ut i dårlig vær, så tror jeg den tar litt etter oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag utsatte jeg turen hele dagen. Det regna jo hele tiden ;) Klokken 23 var det nok. Da hadde jeg 2 border collier og ei schæfertispe som hold på å gå på veggene. Så jeg måtte bare ut. Elven var helt oversvømt. Så alle markene var blitt til innsjøer :D Men når jeg i det hele tatt hadde kommet meg ut med hundene, skulle jeg nå gå et stykke også. Støvlene var allerede fylt med vann. Vi kunne ikke se veien for å si det slik ;) Når jeg kom et godt stykke på veien, ble bare vanne dypere og dypere. Men sta som jeg er så skulle jeg gå et stykke til. Til slutt var det vann opp til lårene mine :P Så jeg måtte jo bære Tassa over, og de andre to svømte over, og ja jeg gikk på veien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Willis er litt treg å få ned trappa, men når han først er ute er det full fart. Varja har vi 'vent til' å gå ut uansett vær, så for henne faller det mer naturlig at vi selvsagt går ut selv om det regner vannrett ute. Tror dette blir litt 'som eier så hund'. Hvis hunden blir vant til og merker at vi ikke vil gå ut i dårlig vær, så tror jeg den tar litt etter oss.

Dette handler dog ikke om når vi skal ut og gå tur, det blir hun alltid med på selv om hun kan være treg å få med når det er drittvær.

Nei, dette handler om at slik vi bor er dt veldig enkelt å slippe henne ut i hagen. Hun har et langt bånd og blomsterbed (evt snø) å grave i. Og det er dit ut hun vil - men ombestemmer seg når hun finner ut at det er dårlig vær - og glemmer det like fort som hun kommer inn igjen hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...