Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan bor dere?


tm100021

Recommended Posts

Akkurat nå bor jeg hjemme med mamma, pappa, lillebror på 18 år, Eso og 11 kaniner..

MEN om 7 dager så blir jeg og Jostein samboere :) Vi har kjøpt oss hus med kjempeflott tomt, god plass til hund og kaniner.. Gleder meg utrolig mye! Den snart 2 mnd lange ventetiden på overtagelsesdatoen er snart over :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Jeg bor i et 2etasjes tomannshus, me mamma, pappa, Bror 1, Bror 2, hunden og en undulat :)

Bror 1 har vel egen leilighet med dama si, men han kommer hjem noen ganger(les: når han er blakk :D ).

Akuratt nå har jeg det minste rommet i huset, men snart så skal jeg bytte rom med Bror 2 som bytter igjen rom med bror 1 :P

Lille fuglen min tar jo ike så mye plass da, men jeg har jo planer om hund 2 til våren/sommeren og da vurderer vi og bygge hundegård slik at hundene kan stå en del ute, og et hunderom inne, til stell osv :P

Bor heller ikke så langt fra skole(1.5-2 km hver vei) så jeg går/sykler til skolen hver dag :P

Bor også rett ved Ladestien, to stoore åkre, masse skog og masse sletter..Perfekte plassen og bo for Milo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, hvordan bor dere? Og hvordan fungerer det?

Bor(Eller.. flytter jo offisielt inn 1 jan da) Men Camilla herfra, går jo greit det :) Tror jeg irriterer vette av henne noen ganger.. Og omvendt og :D ooog.. Vi må bli flinkere til å rydde! Hvis ikke fungerer det helt fint her...

DU må bli flinkere til å ikke rote, heter det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i et stort hus sammen med mine foreldre og broren min ( akkurat nå er han i militæret da).

Har jo også mine 2 hunder da... ;)

Liker meg ikke her egentlig, men det er pga. stedet jeg bor på er kjedelig... ;)

Ellers har vi det ganske fint vi, jeg må kanskje bli flinkere til å rydde da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg bor med mamma,pappa,to små søstre på 10 og 12,en lillebror på 2år,2hunder,1katt og 1kanin.Bor i kjempestort hus med masse utemuligheter for hundene.Blir valp også snart.

Hvor ble det av ES'en til faren din da? :unsure::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor med mamma,pappa,to små søstre på 10 og 12,en lillebror på 2år,2hunder,1katt og 1kanin.Bor i kjempestort hus med masse utemuligheter for hundene.Blir valp også snart.

hadde ikke du flat opdrett også ? eller mammaen din ? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor sammen med mamma, pappa, bror, hund, katt, fire marsvin, masse hybelkaniner og en leieboer i et stort hus i byen. Søstra mi giftet seg for to år siden og flyttet ut da. Leieboeren vår bor i egen leilighet, men jeg ser henne da av og til. Synes jeg har det bra her. Broren min og jeg har hvert vårt store rom, en liten stue + litt til i andre etasje. Vi prøver å holde mamma og pappa borte fra vår etasje, men de får lov til å komme opp av og til. De har pc-en sin her så vi kan vel ikke nekte dem adgang til den. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor halve uka med mamma, Chessea og søsteren min, og halve uka med pappa, søstera mi og samboeren til pappa.

Det funker forsåvidt greit. Det eneste er at jeg ikke får vært sammen med Chessea hver dag. (Nå skal det jo sies at mine foreldre bor hele 7 minutters gange unna hverandre.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor hjemme hos mor og far... :wub:

Er så lei........ :)

Så skal prøve å få flyttet ut etter Jul.. banana

Må spare opp litt dep og slik først.

Er jo ikke det billigste å leie i Oslo heller da men.Det får gå.

Hjemme bor jeg som sakt med mamma , pappa, lille søster 2 hunder og en ****** kattunge som er så rampete.. (kun mot meg vel og merke).. er litt søt å da.

har ikke så mye privatliv at det gjør noe. Må dele rom med en fjortiss berte.. sier vel sitt..

ellers så trives jeg der.. med bestemor bor i nærheten og kan gå over veien så er jeg i skogen... åååå paradis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...