Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan bor dere?


tm100021

Recommended Posts

Som sagt, hvordan bor dere? Og hvordan fungerer det?

Bor(Eller.. flytter jo offisielt inn 1 jan da) Men Camilla herfra, går jo greit det :) Tror jeg irriterer vette av henne noen ganger.. Og omvendt og :D ooog.. Vi må bli flinkere til å rydde! Hvis ikke fungerer det helt fint her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Jeg bor med mamma og pappa <_< som til tider kan blir VELDIG slitsomt!

Ene brodern flytta ut for over ett år siden, og den andre broren min flyttet ut for en mnd siden eller litt til.

Savner privatliv :) (som jeg aldri har fått). MEn en dag flytter vel tilogmed jeg ut :D (håper vi på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i en 100 kvadrats kjellerleilighet med kjæresten, lille hund og en venninne.. Vi må bli flinkerer til ¨å ta opp ting som irriterer oss uten at vi blir sure (grr), og jente nr. tre MÅ bli flinkere til å rydde, ellers klikker jeg snart. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor med foreldre og 2 brødre, 2 katter og Felix i et ganske stort hus (jeg aner ikke hva som regnes for stort). Har ikke planer om å flytte ut før om ett parr år, vil vente til jeg har ordentlig råd til det og er ferdig med vidregående :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren med hundene, bodde 1 år hos hans foreldre på gården.

Det ble litt for mye. Så når sommeren kom så klarte vi å få tak i et lite nydelig hus, med verdens flotteste utsikt. Så her bor vi nå.

Så skal vi pusse opp et gammelt hus som ligger på gården, før vi overtar, og blir bosatt der for alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, Lokeliten og pusekattene bor i en liten enebolig i landlige omgivelser. Jeg eier både hus, hage, uthus og garasje og det hele er litt overveldene noen ganger. Ikke vant med å eie så mye helt alene.

Rydde? Hva er rydde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...