Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny mobil

Nina

Recommended Posts

Jeg er på jakt etter en ny mobil, i prisklasse opp til 3000 uten bindingstid. Jeg er absolutt ikke kresen på utsyr, har nå en siemens c55 som er 4 år gammel iallefall og er knakende fornøyd med den(synd den begynner å pjuske).

Til nå har jeg sett på:

Sony Ericsson W810i eller W800i

Sony Ericsson K610i

Nokia 6233

Eneste kravet jeg har er at det bør være rimelig god batterilevetid, altså over 4 dager iallefall.

Noen som har å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan svare på det med batterikapasitet. jeg har selv W800i og den kan godt vare 2-6 dager, men spørs litt på bruken. Blir den brukt aktivt (skrive over 100sms daglig så lader jeg annenhver dag). Blir den brukt normalt, så vil jeg nok tro den varer i 4-5 dager. (om jeg bare har latt den ligge hjemme og ikke brukt den noe særlig så tror jeg det har gått en uke før jeg har ladet. Men jeg lader som regel ikke oftere enn to ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en storforbruker av mobilen, ringer et par samtaler i uken og maks et par meldinger om dagen. Så stort sett så ligger mobilen uten at jeg bruker den, så vil tro at batteriet varer litt lengre da enn hvis den blir brukt aktivt hver dag.

Men jeg tenkte 4 dager hvis telefonen ikke blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke en storforbruker av mobilen, ringer et par samtaler i uken og maks et par meldinger om dagen. Så stort sett så ligger mobilen uten at jeg bruker den, så vil tro at batteriet varer litt lengre da enn hvis den blir brukt aktivt hver dag.

Men jeg tenkte 4 dager hvis telefonen ikke blir brukt.

Min varer hvertfall 5-7 dager om den ikke blir brukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan dere ikke sette inn bilde av telefonene, så jeg slipper å google alle, siden jeg er av den gamle garden og ikke kan alle tallkodene på disse nymotens mobiltelefonene!

i MIN tid hadde vi bare telegrafen...

ehe..

er hvertfall så gammel jeg føler meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...