Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg får meg valp


deco

Recommended Posts

Om 13 dager drar jeg sørover, og om 17 dager kommer jeg hjem med det lille nøstet. :) Gleder meg noe enormt!

Navnet blir mest sannsyndelig Rajah (engelsk, så uttales radja) og hun er en border collie tispe. Her, på tilsalgs står det litt mere om kullet.

Legger ut informasjon og forhåpentligvis et bilde på hjemmesiden vår i løpet av kvelden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 13 dager drar jeg sørover, og om 17 dager kommer jeg hjem med det lille nøstet. :P Gleder meg noe enormt!

Navnet blir mest sannsyndelig Rajah (engelsk, så uttales radja) og hun er en border collie tispe. Her, på tilsalgs står det litt mere om kullet.

Legger ut informasjon og forhåpentligvis et bilde på hjemmesiden vår i løpet av kvelden. :P

http://www.gjeterhunden.com/ sånn :P

skal du ha derfra :) ?? Spennende :P

Hva skal du bruke den til :P ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, fikset linken.

Jupp, er derfra.. Eller, hjemmesiden er jo bare noen som annonserer for kullet. Oppdretter har ikke egen hjemmeside.

Hovedsaklig er det lydighet og agility vi satser. Men blir nok å trene mye spor med henne for å senke stressnivået. Når hun er moden håper jeg på et gjeterkurs eller to. Så får vi vidre se hvordan mulighetene er for å trene det gjevnlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, fikset linken.

Jupp, er derfra.. Eller, hjemmesiden er jo bare noen som annonserer for kullet. Oppdretter har ikke egen hjemmeside.

Hovedsaklig er det lydighet og agility vi satser. Men blir nok å trene mye spor med henne for å senke stressnivået. Når hun er moden håper jeg på et gjeterkurs eller to. Så får vi vidre se hvordan mulighetene er for å trene det gjevnlig.

hehe ja veit :) ...

det blir spennende.. lykke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen. :P

puddellover: joda, skal huske å gi den eldste masse oppmerksomhet. Det er bare det om han kommer til å legge merke til at jeg er der. :) Som oftest når han hilser på tisper, så glemmer han at jeg eksisterer! Tispen trenger ikke bry seg om han en gang (hilser på meg for å få godbit f.eks), han legger seg bare langflat for å sjekke henne ut. :P

Kommer hjem med valpen mitt på natta, så å hilse løse på nøytral grunnlag er ganske så vanskelig! Føler heller ikke jeg kan overse Deco etter å ha vært borte i flere dager. Noen erfaringer? Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hjem med valpen mitt på natta, så å hilse løse på nøytral grunnlag er ganske så vanskelig! Føler heller ikke jeg kan overse Deco etter å ha vært borte i flere dager. Noen erfaringer? Råd?

Bare ikke tenk så mye på det og la det gå helt av seg selv :) Om han er noenlunde ok med valper går det der helt supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...