Gå til innhold
Hundesonen.no

Vintertid


vipsen

Recommended Posts

Natt til søndag skifter vi over til vintertid - igjen, hvem som har funnet på dette her skjønner ikke jeg men sånn er det nå. Vips mørkere kvelder og lysere morgener når man likevel sitter på skole og jobb og ikke kan gjøre noe :P

Klokken skal altså skrus tilbake så natten blir en time kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..

Jeg ville vel si at søndagsnatten ble en time lengre, jeg - hvis man våkner kl. 8- stiller man om klokken til kl. 7 - og kan med god samvittighet sove en time til (DET er jo deilig!)..

Men ja, etter dette så er jo klokken helt "feil" i forhold til det mentale en god stund..

Håper alle som skal på utstillinger eller annet i helgen husker på det i hvertfall - selv om det selvsagt ikke er så dramatisk å komme en time for tidlig på plass!

Jeg bommet på dette npr jeg skulle til Ekeberghallen på utst. for endel år tilbake.. Tror vi var ca 3 utstillere som troppet opp foran hallen halv 7 på morgenen... Heldigvis var det en fra hallen som også kom da - så vi slapp inn i hvertfall.

Ellers enig med at dette med at hele samfunnet må stille om klokkene sine er noe tull.

Susanne

Enkel huskeregel for når man skrur klokken fram eller tilbake - husk at den skal stilles MOT årets sommer. Dvs at man på våren stiller den fremover så man nærmer seg sommeren litt, og på høsten stiller man den tilbake så man er litt nærmere sommeren som har vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...