Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har testet Firefox 2?


Espen

Recommended Posts

Firefox 2 er lansert, og blant nyhetene finner vi STAVEKONTROLL!

Fantastisk for oss som har glemt fjellape språket litt, den funker vel ikke 100% enda, men er både til Bokmål og Nynorsk.

Anbefales for alle andre som har glemt norsken sin litt.

Firefox finner du her: HER og

Ordlisten finner du HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet det ned så fort det var ute på nett - mandag kveld eller noe. Merker ikke noen store forandringer, stavekontrollen innstallerte jeg ikke :P Eneste var at plutselig funket ikke hundesonen toolbar som mailsjekker lenger - er den ikke oppdatert for firefox 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg undersøke.

Liker godt at man kan lukke ned firefox, og få opp igjen de samme vinduene når man starter dagen etterpå også. Litt bra med x-er på tabbene så man kan lukke dem raskt også.

Men extensionene er vel det gjør som gjør Firefox bra.

Webdevelopern er jo en genial verktøylinje til og lage hjemmesider foreks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har stavekontroll for eksempel når du skriver innlegg her :P

Uansett hvilket språk jeg skriver, så lenge det er et av de jeg har lastet ned? Klarer den å skille på hvilket språk ordene hører til om jeg skriver f.eks. både italiensk, nynorsk og engelsk i et innlegg?

Edit: aaa, den viser feilene når jeg går inn for å redigere innlegget. Om det er helt bra stavekontroll kan man dog spørre seg om, siden både "feilene", "jeg", "spørre", "skriver" m.m. er streket under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor angir man det språket man skal bruke da?

Høyreklikk på et rødt ord og velg Norsk Bokmål, skulle ønske man kunne avinstallere nynorsk den hopper noen ganger ditt.

Jeg tror kanskje det går bra, Line.. :P Vi skal ikke banke deg eller refse deg. Jeg må innrømme at jeg er en kryssbruker, som er avhengig av både den ene og den andre nettleseren!

http://ietab.mozdev.org/

Med denne så trenger du ikke det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...