Gå til innhold
Hundesonen.no

Kongsbergutstillingen, 11-12.november

tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

Vi kommer tror jeg..Vi var der i fjor og så på. Første utstillingen vi var på ever faktisk og jeg skjønte ingenting*flir* (skjønner vel egentlig ikke all verdens enda)

Skrevet

Vi var der i fjor og så på. Første utstillingen vi var på ever faktisk og jeg skjønte ingenting*flir* (skjønner vel egentlig ikke all verdens enda)

Samme her faktisk! B) Første utstillinga! Eller... har vel vært på et par da jeg var liten, men husker ikke særlig fra det akkurat! Det var ihvertfall første utstilling som hundeeier!

Har lyst til å komme i år å! Får se!

Guest Just me!!
Skrevet

Venninna mi hadde kjempelyst til å stille Archie på lørdagen, og det gjør ikke meg noe i det hele tatt :P

men vi trenger trening da, kan jo nada :) Mamma blir ikke med heller, så vi blir der helt alene :P

Skrevet

Vi har meldt på Ari på valpeshow på lørdagen :) Litt skummelt for det er vår første utstilling noen gang...

Går nok bra ! :P

Jeg skal stille 3 av trollene, Chaos i JK-hann, Aris, AUK-hann, og Lotto CHK-hann :P

Skrevet

Noen som skal kjøre forbi Tønsberg til Kongsberg på lørdagen, og har plass til meg & Ace? Spleiser gjerne på bensin og andre utgifter. Bilen min er død :S

Guest Just me!!
Skrevet

Skal ta tog alene med venninna og bikkja. Gruer meg ;)

Flere fra Oslo som tar tog?

Skrevet

Skal ta tog alene med venninna og bikkja. Gruer meg ;)

Flere fra Oslo som tar tog?

OM jeg drar dit og med tog så går jeg på i lillestrøm. ;)

Jeg må vel komme èn dag hvertfall, men vet ikke hvilken :unsure: Har ikke råd til å reise frem og tilbake hver dag heller.

Skrevet

kommer lørdag ( helt sikkert )og kanskje søndag.. er ikke sikker... får ikke tatt med nana siden hun har løpetid... <_< mennemen.. sånn er det :D

Med meg og mine småkryp på slep! :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...