tuppetroll Skrevet 22. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2006 Hvem kommer hit? Jeg har meldt på Ace til valpeshowet hvertfall Vi skal oppover på lørdag!
Ida85 Skrevet 23. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2006 Vi har meldt på Ari på valpeshow på lørdagen Litt skummelt for det er vår første utstilling noen gang...
sveintore Skrevet 23. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2006 Vi kommer, kjører nedover fra Molde på lørdagen og skal stille ut søndagen Fin oppvarming til Hamar.
Mud Skrevet 23. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2006 Vi kommer tror jeg..Vi var der i fjor og så på. Første utstillingen vi var på ever faktisk og jeg skjønte ingenting*flir* (skjønner vel egentlig ikke all verdens enda)
Yodel Skrevet 23. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2006 Skal ikke stille selv, iallefall. "svigerfar" som dømmer Basenjien.
Marianne&Java Skrevet 24. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2006 Vi var der i fjor og så på. Første utstillingen vi var på ever faktisk og jeg skjønte ingenting*flir* (skjønner vel egentlig ikke all verdens enda) Samme her faktisk! B) Første utstillinga! Eller... har vel vært på et par da jeg var liten, men husker ikke særlig fra det akkurat! Det var ihvertfall første utstilling som hundeeier! Har lyst til å komme i år å! Får se!
Minadachs Skrevet 24. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2006 Den helga er jeg i Lillestrøm på Exporamaen der. Hehe. Så er nok opptatt. Hadde vært artig å se Helene stille Ace
Wanderlust Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Da er det noe på exporama her så dropper kongsberg da ja hehe Men lykke til, til alle som skal dit å stille, starte osv osv.
Caroline Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Hva skjer i exporama? Hundelivsmessa Men da er nok jeg i Orkanger om alt går som det skal.
Monab88 Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Hundelivsmessa Men da er nok jeg i Orkanger om alt går som det skal. PÅ Orkanger. *pirke litt*
MartineH Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 Jeg skal dit på lørdag, Blondie skal stilles som trening før Hamar. Kokos skal også være med på sin første utstilling, 9 uker gammel.
tm100021 Skrevet 25. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2006 ååå!! tenk... en og en halv uke igjen bare,.
Guest Just me!! Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2006 Venninna mi hadde kjempelyst til å stille Archie på lørdagen, og det gjør ikke meg noe i det hele tatt men vi trenger trening da, kan jo nada Mamma blir ikke med heller, så vi blir der helt alene
HHC Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2006 Vi har meldt på Ari på valpeshow på lørdagen Litt skummelt for det er vår første utstilling noen gang... Går nok bra ! Jeg skal stille 3 av trollene, Chaos i JK-hann, Aris, AUK-hann, og Lotto CHK-hann
WheatenMali Skrevet 31. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 31. Oktober 2006 Jeg kommer, har meldt på Oscar i AK og Nena i AUK
HHC Skrevet 1. November 2006 Rapporter Skrevet 1. November 2006 Jeg kommer, har meldt på Oscar i AK og Nena i AUK Morsomt at du skal stille Nena igjen
zorbas Skrevet 2. November 2006 Rapporter Skrevet 2. November 2006 Skal stille Rexob Urban Queen, Embla som hun kalles til dagelig. Buffy skal ha en liten pause fra utstilling, fram til Januar!
tuppetroll Skrevet 4. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2006 Noen som skal kjøre forbi Tønsberg til Kongsberg på lørdagen, og har plass til meg & Ace? Spleiser gjerne på bensin og andre utgifter. Bilen min er død :S
Guest Just me!! Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Skal ta tog alene med venninna og bikkja. Gruer meg Flere fra Oslo som tar tog?
Wanderlust Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Skal ta tog alene med venninna og bikkja. Gruer meg Flere fra Oslo som tar tog? OM jeg drar dit og med tog så går jeg på i lillestrøm. Jeg må vel komme èn dag hvertfall, men vet ikke hvilken Har ikke råd til å reise frem og tilbake hver dag heller.
TineSimbaNana Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 kommer lørdag ( helt sikkert )og kanskje søndag.. er ikke sikker... får ikke tatt med nana siden hun har løpetid... <_< mennemen.. sånn er det
Marianne&Java Skrevet 5. November 2006 Rapporter Skrevet 5. November 2006 kommer lørdag ( helt sikkert )og kanskje søndag.. er ikke sikker... får ikke tatt med nana siden hun har løpetid... <_< mennemen.. sånn er det Med meg og mine småkryp på slep!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar