Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av dine kanin/er


TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

her en av mine kaniner, men den jeg synes er finest=) Jeg digger den kaninen, er en hermelin i fargen chinchilla=) Jeg brukte 2 dager for å lete etter eieren på landsutstillingen i år=)

M1.jpg

Så er det mitt første kull i hermelin white svart=)

jul___litt_anna_013.jpg

Så er det meg å søtnosen min Varg i sommer=)

varg.jpg

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet
Nååå.. Så SØTE kaniner dere har folkens :lol:

Jeg kommer aldri til å kjøpe meg en kanin selv. Finner de ikke spennende eller kule på noen måte. hehe. Men de er søte da. særlig bebisene:)

Det tenkte jeg også først, var bare besatt av hest :closedeyes: Er det fortsatt da :lol: Men det er så dyrt. Så kom jeg på kanin :rolleyes: Og de er egentlig veldig artige ^^ Man kjøper sæle til dem, går litt rundt med dem i hagen, hopper med dem, blir med i konkurranser når de blir større, har dem med inn (får en liten stund), det er masse koselig og gøyale ting man kan gjøre med en kaninvenn :lol:

  • 2 weeks later...
Skrevet

Svarer en gang til jeg! :lol:

'navneløs'

DSC_0088.jpg

er ikke helt sikker på navn enda, men mest sansynlig Elivs pretly :ahappy: Han er en løve-hermelin på 4mnd.

Mia

DSC_0074.jpg

3år, mix.

Lewis (t.v) og Pia (t.h)

DSC_0104.jpg

Lewis - Løvehode på 4 mnd.

Pia - Løvehode/DV mix. Hoppekanin, 1år i september.

Skrevet
Svarer en gang til jeg! :lol:

'navneløs'

DSC_0088.jpg

er ikke helt sikker på navn enda, men mest sansynlig Elivs pretly :) Han er en løve-hermelin på 4mnd.

Mia

DSC_0074.jpg

3år, mix.

Lewis (t.v) og Pia (t.h)

DSC_0104.jpg

Lewis - Løvehode på 4 mnd.

Pia - Løvehode/DV mix. Hoppekanin, 1år i september.

så søt elvis var:D :rolleyes:

Skrevet

Jeg har en hermelin gutt på 9 år ;)

Jeg får ikke til og laste opp bilde av han <_<

Skulle også gjerne lastet opp bilde av Fluffy,

agorakaninen som sitter ved siden av meg nå :D

Skal kanskje kjøpe henne ;)

Men så får jeg jo selvfølgelig ikke til og lase opp ;)

-------------------------

Hilsen Wilma :hund_01:

  • 4 weeks later...
Skrevet
Jeg har en hermelin gutt på 9 år :P

Jeg får ikke til og laste opp bilde av han <_<

Skulle også gjerne lastet opp bilde av Fluffy,

agorakaninen som sitter ved siden av meg nå :P

Skal kanskje kjøpe henne :P

Men så får jeg jo selvfølgelig ikke til og lase opp :blink:

Anbefaler deg å gå inn på www.tinypic.com =) Du må kopiere den koden det står IMG på. Har kopiert bilder osv og vist til noen andre, bare å sende PM om du vil at jeg skal sende deg det :P

Jeg har to kaniner (blandinger).

Espiranza:

mh3rjo.jpg

33wr0g9.jpg

Tornerose:

15rjcir.jpg

2hgweud.jpg

Gammelt bilde...

Har ikke så mange bilder av Tornerose, faktisk... Skal ta nye bilder av henne snart! :P

Skrevet
post-117-1197458595_thumb.jpg

Dette er kaninen min Rasken. Hun døde på fredag, 10 år gammel.

Det var slettes ingen dum alder! 10 år gitt :ahappy: Trist etter så mange år også da :lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...