Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil lage et julekort til meg?

Yodel

Recommended Posts

Skrevet

Vil ha et julekort jeg kan sende til venner og kjente. Vil bruke dette bildet:

centa_valper_dag49_groupshot2.jpg

Går det an å fjerne bakgrunnen, slik at kun valpene er igjen?

Pynte med litt julemotiv/bakgrunn, og legge til teksten:

Kennel Kingwana ønsker alle venner og kjente en riktig god jul!

Og (to eks)

Kennel Kingwana wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year!

Om dere føler det blir fint med flere bilder finnes det mye å velge i på min hjemmeside.

Setter stor pris på om noen tar seg tid til dette :)

Vet jeg er tidlig ute, men det er da godt å være ute i god tid en gang i blant også...

Edit: Går det an å legge teksten inn i en "snakkeboble" som kommer fra valpen øverst til venstre?

Skrevet

Jeg tenkte et for web/ mail, og ett som jeg kan printe ut/ sende som postkort (kanskje bestille gjennom fotoknudsen e.l. er dette mulig?)

Størreslse... Tja... Har ingen spesifikke formaninger.

Tekst:

Kennel Kingwana ønsker alle venner og kjente en riktig god jul og et godt nytt år!

Og (to eks)

Kennel Kingwana wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year!

Tusen takk:)

Skrevet

Den var utrolig fin, PIP! :D

Jeg tror du burde gå i dekning når julen nærmer seg, for det kan jo være du blir bombet ned av lulehilsen-forespørsler! :P

Skrevet

PIP; Hva skal jeg si??? Tuuusen takk, det ble NYDELIG ! Er det mulig å få på engelsk tekst på et også....? :D

Takk, takk og takk igjen:)

Hvordan jeg fikk dem til å sitte stille? Ja, det lurer jeg også på til tider ;) Løfte opp, sette på plass og ha en pipeleke i hånden samt en samboer som hoppet og danset for oppmerksomhet gjorde til sist susen...

De kunne forresten kommandoen "sitt" alle mann ;)

Skrevet

Hei!

Her er ett med engelsk tekst!

Håper det er greit at det står PIP.no nede i høyre hjørne...

PS... en liten feil er rettet, og bildene er lastet opp på nytt nå.

Tusen takk! Alt i orden at det står PIP der. Skulle bare mangle at folk ikke skulle se hvem som har laget det:) Du kunne jo begeynne profft med dette? Tror folk gladelig betaler for slike kvalitetsting.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som får katter og hunder til å gå sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi måtte omplassere våre katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er større enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det første forsøket for 20 år siden, så jeg har dessverre ingen gode råd, utover å overhodet ikke la de være løse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind på døra men hundene bare bryter den opp så det går ikke.
    • Jeg har hunder fra før av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene på eget rom. Bytta tepper sånn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene være i bånd. Dette funka bra i 2 måneder. Nå på den 3.måneden så har alt snudd. Hundene blir ville når kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tør ikke å la de gå løs. De gjorde dette først og da var de rolige. Men nå hopper de og bjeffer og er mye mere på. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg har gått gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt å ta inn kattungene på ett eget rom ennå? Eller å slippe de løs sammen med løse hunder? Redd hundene blir mere ivrig når de har på bånd på. Og at forventningene da blir skyhøye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og løse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk får jo hunder og katter til å gå sammen når de tar det gradvis. Det har jeg gjort også. Hva bør jeg gjøre nå?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, når valpene ennå ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rådet når du skal velge mellom disse skolene, er å legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppførselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...