Jump to content
Hundesonen.no

Aktivitetslekene til Nina Ottoson

Fillerya

Recommended Posts

Jeg har kjøpt flere aktivitetsleker, og jeg har blant annet Dog spinny, Qulan og pyramiden. Pyramiden skjønner han ikke noe av.. (:) puddler er så smarte liksom..), men de to andre er veldig populære. Det som er synd er at Spinny leken "sveller" når han sikler på den, så du må passe godt på og gjerne tørke av den om hunden din sikler mye. Sophus kan også finne på å gnage litt på Spinnyen, så det er greit å følge godt med. Mitt inntrykk er at trelekene til Nina O er aktivitetsleker du leker _sammen_ med hunden din, enn Qulan f.eks. Qulan kan hunden suse rundt med selv, og den er mye mer hardfør. En fin måte å få i hunden litt mat på er det også.

Andre aktivitetsleker er Busy buddy , Molekylballer o.l

Jeg synes det er kjempegøy med aktiviteteleker til hund, men det er greit å litt flere å bytte på og la hunden leke med de over en begrenset periode, ellers blir det litt for lett og også for kjedelig. En veldig billig aktivitetsleke er å dytte en tom dorull full av godbit og brette den sammen, gratis og gøy! :)

Det står jo også på hjemmesiden at endel er for eier og hund sammen. Kan tenke meg den som heter Dog Tornado, den ser fin og ikke for vanskelig ut.

Freya har en ball fra før (ikke Ottoson sin men lignende) og det er kjempegøy! Bare så synd at den har en tendens til å havne et sted hun ikke får den ut igjen (under reolen i et hjørne el). Da ligger hun på magen med rompa i været og uler Ouuu, Ouuuu helt til noen henter den for henne :D Så jeg tror for mine knærs skyld at jeg skal kjøpe en som ikke havner på ukurante steder :P

blir det hjernetrim lenger når hunden har skjønt det a ?

Hun oppfatter de så fort og synes ikke de er noe morsomme lenger..

Også har jeg en hu ikke klarte (ikke noe merke tror jeg) å få ut noe av så hun tygget den i stykker :D

Jeg har den dogsmart. Er kjempepopulær her hos oss :D

Eneste som er litt dumt at man burde ikke putte pølser/lever(bedre å bruke tørre godbiter) i for det setter utrolig lukt,å da går dem (hvertfall mine) rett på feil siden di lukter at der har det vært noe før :rolleyes:

Jeg har både ballen og pyramiden og det er kjempemoro :)

Skal kjøpe flere etter hvert, men de som er laget av tre er litt dyre. Vil ha den hunden skal legge ting i en boks så komer det godbit ut:):)

blir det hjernetrim lenger når hunden har skjønt det a ?

Hun oppfatter de så fort og synes ikke de er noe morsomme lenger..

Også har jeg en hu ikke klarte (ikke noe merke tror jeg) å få ut noe av så hun tygget den i stykker ;)

De skal ikke tygge de i stykker, skal ikke være alene med den leken, står på posen de kommer i:)

*dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Vi startet med en ball med to hull i.

Bajas elsker den, og fikk opp matlysten. han var matlei da han flyttet inn til meg i sommer.

Så har vi nylig kjøpt dogtornado av Nina Ottersen.

han forsto den raskt, så hjernetrim var det vel ikke.

Men moro synes han det er.

Ønsker meg en vanskeligere leke, så om noen her har lyst å bytte leke, så er det bare å si fra.

Dogtornadoen er som ny.

Kunne tenkt meg en han f.eks må løfte på brikkene for å få godbiten, den er nok kjempe vanskelig!

En veldig billig aktivitetsleke er å dytte en tom dorull full av godbit og brette den sammen, gratis og gøy! :D

juppjupp, den funka veldig bra på min gamle. Også ting i flasker og syltetøyglass. Men lille hugogutt er kanskje lur på sin egen måte, og tygger metodisk opp dorullpappen også, slikker litt på godbiten, tygger pappen og spiser godbitene til slutt. Papp med godbitlukt er også godt nemlig :rolleyes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...