jennajensen Skrevet 14. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 Hei! Jeg heter Kristin, og har en hund som heter Jenna, tre kaniner som heter Nala, Ariel og Astrix og en katt som heter Truls.. Jeg og Jenna konkurerer i agility.. Begynte i mai i fjord, men har ikke gått så bra på konkuranser siden da.. <_< Ellers går jeg på skolen.. Og mine interreser er dyr, venner, handle osv.. Det jeg er mest interissert i er agility, hest og dansing.. Har veldig lyst å lære qickstep, eller hva det heter... Men.. Åssen får man bilde når man skriver innlegg?
Guest Christine Skrevet 14. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 Velkommen hit Kristin For å legge til bilder kan du bruke www.imageshack.co.uk eller www.photobucket.com
Toller Skrevet 14. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 Hei og velkommen! Gøy med flere heste-elskere!
jennajensen Skrevet 14. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 Takk for svar! Glemt å si en ting! Har også veldig lyst på dverghamster..! Skjønne de er!
swimzy Skrevet 26. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 26. Oktober 2006 heihei og velkommen skal du være!!!!
TineSimbaNana Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 27. Oktober 2006 Hei Kristin Så gøy at du har kommet deg på sonen Velkommen da
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar