Lizzie Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Heisann! Lotta har nå passert året ( og vel så det) så nå er tiden inne for røntging. Kan noen forklare litt nærmere hvordan dette foregår; dopes hunden ned for å sørge for at den ligger helt rolig eller holdes den nede? Etter et uheldig veterinærbesøk med 3 assistenter som "slengte" Lotta på rygg og holdt henne nede mens hun var rimelig panisk er hun ikke lenger like glad i vetten som hun var Tviler på at hun ligger seg stille og fornøyd ned på bordet for å ta bilder for å si det sånn..... Hvordan ligger de ( på siden?) og hvor lenge må de ligge i ro mens bildene taes. Håper noen vil svare Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 De blir helt neddopa. Helt borte! Så tror ikke du skal tenke på at hun rører seg under rønkinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Hunden dopes ned ja og legges på rygg i en "form" som holder dem i den stillingen(ikke så god til å forklare ) Så blir bakbeina strukket ut/holdt mens bildet blir tatt. Nå husker jeg ikke helt hvordan de holdt frembeina når de rønket albuene, men mener albuene blir presset ned mot bordet mens hunden ligger på rygg. Tar ikke så lang tid egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lizzie Skrevet 13. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2006 Ok. Det høres jo logisk ut at de må dopes, så nå vet jeg det i allefall! Takk skal dere ha! Forresten, dersom man ikke sender inn til NKK ( er jo blanding), får jeg da direkte svar av vetten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar