TineSimbaNana Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2006 I dyrebutikken syns jeg akvariumene er så utrolig fine! med blå fin bakgrunn.. det er skikkelig pent Her en noen bilder.. Elsker dette bilde http://i79.photobucket.com/albums/j158/sim...na/DSC03667.jpg http://i79.photobucket.com/albums/j158/sim...na/DSC03651.jpg http://i79.photobucket.com/albums/j158/sim...na/DSC03661.jpg Endret: for store bilder
Marianne&Java Skrevet 11. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2006 oi! de ble jo skikkelig kule!
mowgli Skrevet 11. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2006 Det var nydelig og flotte kar ja! Er ikke slike kar i butikkene her... Likte spesielt godt kar nr. 2 med den lekre bakgrunnen, men det øverste gjorde seg så absolutt det og.
MegaMarie Skrevet 11. November 2006 Rapporter Skrevet 11. November 2006 Sånn er det i våres dyrebutikk også!! Alle er ikke sånn der, det er vell 3 stk eller noe som har skikkelig pene farger. Tror det var rød ,blå og grønn..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar